Szujó Zoltán nyilvánosságra hozta azt a stratégiát amelynek mentén átalakítaná a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséget.
Hét fontos pillér képezi az alapját Szujó Zoltán stratégiájáénak. A korszerű MNASZ létrehozása mellett a szakemberképzés, a sportdiplomácia, az utánpótlásnevelés, a biztonság fejlesztése, a gazdasági kapcsolatok és a marketing és kommunikáció fejlesztése terén hajtana végre átfogó reformokat Szujó és csapata.
„A szövetség összes szerződése nyilvános, minden tag számára hozzáférhető lesz„
– írja a stratégia első pontja, majd hasonlóan erős és fontos intézkedésekkel folytatódik a felsorolás. „a szövetséget kizárólag szakmai koordináló szervezetté kell átalakítani. Fontos továbbá, hogy egy szolgáltató szövetséget építünk, amelynek ajtaja nyitva áll minden tag, egyesület, versenyző előtt.”
A versenyzők érdekképviseletét megbízott képviselők útján képzeli az elnökjelölt, de az alapszabályt is felülvizsgálná, hogy az igazságos, szakmai alapú döntési mechanizmusok meg tudjanak valósulni.
A szakemberképzés során a sportbírói képzés fejlesztése, és a versenymérnök, versenyszerelő képzés ösztönzése kap hangsúlyt.
A nemzetközi versenyek rendezése, a nézőszám növelése és a sportdiplomáciában szereplő szakemberekkel kapcsolatban elvárt minimális követelmények meghatározása is a feladatok közé tartozik, csakúgy, mint a kapcsolatok fejlesztése az FIA-val és a magyar kormánnyal.
Szujó Zoltán már eddig is sokat dolgozott az utánpótlásnevelés fejlesztése érdekében, így természetes, hogy ez a terület is hangsúlyos az általa kidolgozott stratégiában. A közelmúlt sajnálatos balesetei pedig rávilágítottak arra, hogy a biztonság növelésére is szükség van. Ennek egyik fontos eleme az edukáció.
Új, és lényeges elem, hogy Szujó a rendezvényekkel kapcsolatos folyamatok kidolgozását is fejlesztené, valamint egységes támogatási rendszerrel segítené a versenyek rendezőit is.
Régi adóssága a szövetségnek a gazdasági kapcsolatok fejlesztése, a startégia erre is kitér. Az pedig természetes, hogy kommunikációs szakemberként az MNASZ marketingjét és kommunikációját is fejlesztené Szujó Zoltán.