A Baja Satu Mare után semmiképp sem lehet azt mondani, hogy a tereprally nem izgalmas. A Révész Terep-Rallye Nyílt Országos Bajnokság harmadik futamán mindössze 7 tizedmásodperc döntött az első hely sorsáról, és végül a Mészáros Lőrinc-Szőke Nikolett páros nyert Csucsu és Mesterházi Márk előtt.
A nyitónap után Csucsék még fél perccel vezettek Mirsolav Zapletal előtt, de a vasárnapi szakaszokon már látszott, hogy ez nem lesz sima verseny. A reggeli első speciálon Csucsu az ötödik lett, Zapletalt 43 másodperccel verte, viszont Mészárosék a harmadik helyükkel csaknem 50 másodperccel jobbak voltak a toyotás párosnál.
A következő speciálon Csucsu a gázra lépett, Mészárosékat 43 másodperccel előzte meg, Zapletalnak pedig 1 percet adott, ezzel úgy tűnt a cseh ki is esett az elsőségért csatából. De csak úgy tünt, mert Zapletal nem az a feladós fajta, kitartóan kapaszkodott, és az utolsó előtt, ötös szakaszon 3 másodpercre maradt le a szakaszgyőztes Csucsuéktól, Mészárosék pedig 36 másodperccel növelték az összetettbeli hátrányukat.
Aztán ahogy ez lenni szokott, a zárószakaszon jött a fordulat. A lengyel Artur Kordek nyert a T4-es Can-Am Maverickkel, mögötte Zapletal lett a második egy perc hátránnyal, Mészárosék 1 perc 29-re jöttek a Forddal, aztán Molnár Balázsék lettek a negyedikek 2 perc 23 másodperc hátránnyal. Csucsék pedig meglepetésre csak ötödik helyen értek célba, az elsőhöz képest több mint 3 perc különbséggel.
“Nem is tudom, nem találom teljes mértékben a szavakat egyelőre, pedig volt most időnk etapon kicsit átgondolni a történteket. Nagyon jól alakult egyébként a verseny, és nagyon élveztem minden percét. Az utolsó gyorsaságira úgy mentünk ki, hogy 1 perc 48-as előnyünk volt a második helyhez képest. Sajnos kaptunk egy defektet, illetve nem kaptuk, ezt én csináltam, mert a felni is defektes lett, nem csak a gumi. Ezt ugyan tudjuk, hogy nekünk másfél perc alatt megvan egy kerékcsere, és ezzel még talán nem is lett volna semmiféle probléma, ha kicseréljük a kereket és ugyanabban a tempóban folytatjuk, mint addig. Viszont volt probléma az üzemanyag nyomással, és kétszer-háromszor szinte teljesen nullára megálltunk az autóval, egyszerűen nem vette a gázpedált. Legalább a kettőből az egyik, ha nem lett volna, de az autósportban ilyet nem mondunk, hogy mi lett volna, ha. Nagyon gratulálok Mészároséknak, mert ez az utolsó gyorsasági, ez kőkemény volt, főleg az esős részen. Úgyhogy minden elismerésem az övék, és következik a Hungarian Baja” – mondta a célban Csucsu.
Összesítésben így Mészáros Lőrinc és Szőke Nikolett ugrott az élre, 7 tizedmásodperccel előzték meg Csucsuékat, Zapletal pedig 11.6 másodperc hátránnyal lett a harmadik. A negyedik helyen a három T1-es autó mögött a Molnár Balázs és Molnár Gabriella páros végzett ezzel ők lettek a legjobbak a T4 Nat. kategóriában.
A jól sikerült Baja Satu Mare után a szakosztályvezető Oroszlán Tibor is elégedetten nyilatkozott, ismét érdemes volt a szomszédban versenyezni.