Három napig zajlott, de csak egy pihenő időszak volt az 1982-es Finn Rallyn, ahol 47 gyorsasági alatt 479 km versenytávot kellett a mezőnynek teljesíteni. Az utolsó 27 gyorsaságit pedig alig több, mint 1 nap alatt rendezték meg.
A Finn Rally történelme során 1982-ben tartották az első éjszakai pihenő időszakot, hiszen korábban éppen éjjel zajlott a gyorsaságik többsége. A pihenő ellenére pedig nem lett rövidebb a verseny, így szombat reggeltől vasárnap délelőttig három rövid szervizelési időszak mellett folyamatosan kellett versenyezni!
A 32. Finn Rally augusztus 27-én, pénteken 18:08 perckor rajtolt, és az éjjeli pihenő előtt 11 gyorsaságit rendeztek meg, az utolsó gyorsasági éjjel 00:27 perckor indult.
Ezt követően szombat reggel 07:58-ig pihenhettek a versenyzők, mielőtt elkezdődött volna a verseny maratoni része, mely során olyan szakaszokat kellett teljesíteni, mint a legendás Ouninpohja, ráadásul ezt a pályát háromszor is.
Végül a vasárnap 09:48 perckor rajtolt utolsó gyorsasági után Hannu Mikkola és Arne Hertz zárt az első helyen Audi Quattroval, Stig Blomqvist és Björn Cederberg lett a második 28 másodperc hátránnyal ugyancsak Audival, míg a harmadik helyet Pentti Airikkala és Juha Piironen szerezte meg 4:17 perc hátránnyal Mitsubishi Lancer 2000 Turboval.
Napjainkban már nehezen lehetne elképzelni, egy ennyire zsúfolt programot egy WRC futamon.