2014 március idusán rendezték az orfűi A123 Teszt Rallyt, mely az akkori MARB-bajnokság szezonnyitó futama volt, azonban a teszt mezőnyben egy Ford Fiesta R5-tel rajthoz állt az osztrák Beppo Harrach is, ezzel pedig elkezdődött egy új korszak.
2014. március 14-16 között rendezték az orfűi A123 Teszt Rallyt, melyen 114 páros vállalkozott arra, hogy az Orfű-Abaliget-Orfű gyorsaságin összeméri gyorsaságát.
A verseny a MARB-bajnokság szezonnyitója volt, az amatőr bajnokságban pedig 73 páros állt rajthoz, azonban a verseny nevéhez méltón tesztelési lehetőséget is biztosított a profi versenyzőknek, hogy a téli szünet után visszarázódjanak a versenyzésbe.
Az amatőr értékelést végül Fenyvesi Zoltán és Kőszegi Viktor nyerte VW Golffal a Lada 21074-gyel induló Koltai Tibor és Teglovics Roland, valamint a Citroen C2 R2-vel rajthoz álló Müller Miklós és Vadas Attila kettősök előtt.
A tesztelők között rajthoz állt Beppo Harrach is Leopold Welsersheimb navigálásával egy Ford Fiesta R5-tel, így az osztrák páros irányításával debütált hazánkban az első R5-ös autó, ezzel a versennyel kezdődött itthon az R5-ös autók korszaka.
A tesztelők mezőnyében természetesen az osztrák páros legyőzhetetlennek bizonyult, a második helyen Hideg Krisztián és Kerék István Mitsubishi Lancer Evo VII-tel, míg a harmadikon Balogh János és Holczer Dániel Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel zárt.
Harrach autója később komoly karriert futott be itthon. Kazár Miklós és Szőke Tamás a 46-os karosszériaszámú Fiestával nyerte meg a Magyar Rally Bajnokságot, de később pedig Kovács Antal, Lencse Zoltán, Marozsi Zsolt, Kiss Ferenc is versenyzett vele a magyar versenyzők közül. Harrachon kívül pedig olyan osztrák versenyzők vezették, mint Karl Wagner és Niki Mayr-Melnhof.
A 2018-as Liepaja Rallyn azonban Mayr-Melnhof balesetet szenvedett az autóval, ami következtében megsemmisült, később pedig a 276-os karosszériára lett újraépítve, 2022 júniusában az osztrák Martin Fischerlehner tulajdonába került, aki a tavalyi Herbst Rallyn a 10. helyet szerezte meg.