back to top
2024. november 22. 08:07

KezdőlapF1Esett a Netflix sorozatának nézettsége, az F1 pedig a szurkolókon és csapatokon...

Esett a Netflix sorozatának nézettsége, az F1 pedig a szurkolókon és csapatokon veri ezt el?

-

A rajongók és a csapatok isszák meg a levét annak az intézkedésnek, amelyet az F1 bevezetett az idei évtől. Elképzelhető, hogy a háttérben a Netflix F1-es sorozatának vártnál rosszabb teljesítménye áll.

Évek töretlen népszerűsége után a Netflix F1-es sikersorozatának, a Drive To Survive-nak (Hajsza a győzelemért) a hatodik évada 30%-os nézettségi esést produkált, ami a jelek szerint cselekvésre késztette a Formula One Managementet. Az értesülés Matt Amys F1-es YouTubertől származik, aki a minap azon sajnálkozott, hogy a McLaren nem folytatja népszerű, kulisszák mögé kalauzoló YouTube-sorozatát, a McLaren Unboxed-ot. Aki esetleg nem ismerte, azoknak itt egy rövid válogatás a 2023-as legjobb jelenetekből.

„Épp most jöttem rá, hogy a McLaren Unboxed című YouTube-sorozata úgy néz ki, nem folytatódik 2024-ben. Nagy kár, mivel a McLaren Racing volt az első, amely valódi betekintést nyújtott a versenyeibe, példát szolgáltatva sok más csapatnak nemcsak az F1-ben, hanem más bajnokságokban is” – írta Amys, majd arról is hírt adott, hogy mi ennek az oka.

„Sokan kérdezték, hogy miért, és sajnos egy nagyobb, minden csapatot érintő problémáról van szó. Ettől az évtől a FOM limitálta a YouTube-ra feltölthető, színfalak mögött készült felvételeket, elsősorban azért, mert a Drive To Survive is ilyeneket vesz fel”– írta.

Hogy eddig miért nem volt probléma a csapatok által gyártolt, színfalak mögé kalauzoló kontent, arról Amys nem írt, de feltehetően a tiltásnak köze van ahhoz, hogy a Drive To Survive idei nézettségi adatai nem hozták a várt szintet, és az F1 így próbálja biztosítani az exkluzivitást a készítőknek.

Friss