Az abszolútban nem értékelt Rimár Tamás volt a leggyorsabb a III. WHB Győr Rally első ORB2-es versenyén, így végül Huhák Csaba győzött.
Az ORB2-es mezőny rendhagyó módon két versenyt teljesít a III. WHB Győr Rallyn, az első napon pedig sok váratlan esemény történt. A címvédő Baksai László, Erdei Zsolt párosnak megállt a motorja, a bajnoki cím felé guruló Faltusz Dávid, Balai Róbert kettős AC-pumpa hibája miatt esett ki, a Molnár Zoltán, Molnár Fanni duó a váltóval küzdött, így aztán nem volt esélye a győzelemre. Az abszolút első helyet végül Huhák Csaba és Lászka Alex szerezte meg a Citroën C2-vel, amivel magukat is meglepték.
„Nagyon boldogok vagyunk, de kell még egy kis idő, mire leülepedik ez a siker. Életünk legjobb eredménye ez, két szó jut erről eszembe, a köszönet és a hála – sok mindenki iránt érzek így. Bízom abban, hogy a folytatás is ilyen jó lesz! Néha kicsit csúszkált a kuplungunk, este megnézzük a szervizben, és vasárnap támadunk! Vízen nincs túl sok tapasztaltunk ezzel az autóval, de megpróbáljuk kihozni belőle a maximumot” – mondta a céldobogó előtt a RallyCafének Huhák Csaba.

A második helyen Várnai Dávid és Montskó Balázs ért be a Ford Fiestával, nekik sokba került a Bakonybélen bemutatott megforgás és szalagkorlát-érintés, valószínűleg ezen múlt a 18.5 másodperces hátrányuk Huhákékhoz képest.
„Az első gyorsaságin nagyon jól belelendültünk, nekem az a kedvencem, ott szerelmesedtem bele a ralisportba még 2002–2003 körül. Minden szakasz nagyon jól össze volt rakva, sajnos másodszor nem tudtunk menni a kisgyóni pályán, a baleset sérültjeinek ezúton is jobbulást kívánunk! Bakonybélen volt egy megforgásunk és Baksai Laciék kiesése miatt le is lassítottak minket. A megrofásban bő húsz másodpercet hagytunk benne, azon múlhatott a győzelem. Esőben annyira nem szeretek menni, de várjuk a vasárnapot” – mondta Várnai Dávid.
Molnár Zoltán és Molnár Fanni végül bejött harmadiknak a másik Citroën C2-vel, amivel izgalmassá tették a bajnoki címért folytatott párharcot, az éllovas Faltusz Dávid ugyanis az említett technikai hiba miatt nullázott.
„Próbáltunk várakozásra játszani, siesse el és hajtsa szét a kocsit mindenki, aki akarja. Mi is megkaptuk a magunk keresztjét, körülbelül két és fél gyorsaságit és 160 kilométer etapot harmadik fokozat nélkül tettünk meg, ami elég kellemetlen és főleg nem túl gyors. Éjjel megpróbáljuk megcsinálni a váltót, és vasárnap megpróbálunk versenybe szállni a bajnoki címért, Faltuszék kiesése miatt elvileg most négy pont van köztünk.”

Faltuszékról annyit, hogy miután este megérkezett az autó a szervizparkba, mindenki bizakodó volt a csapatból a vasárnapi indulással kapcsolatban.
Az ORB2-es mezőnyben a Rimár Tamás, Csicsely Pál kettős volt a leggyorsabb, de ők az abszolút értékelésen kívül indultak a Honda Civic EP3 Type-R-rel. A párosnak nagyon bejön Győr, hiszen tavaly még az ORB3-ban győztek ugyanitt.
„Az volt a legutóbbi verseny, amin célba értünk, azóta mindig volt valamilyen technikai hibánk. Úgy néz ki, Győr ismét meghozta nekünk a szerencsét, őszintén szólva, mi teljesen az esélytelen nyugalmával mentünk, hogy magunknak autózzunk. Jóízüket mentünk, és hát ez lett a vége. Az utolsó kör előtt a gyűjtőben nem hittem el, hogy a második helyen állunk, sajnálom, hogy Faltuszék végül kiestek – és persze mindenki mást is, mert azért az is hozzájárult a jó eredményhez. Az autó nagyon jó volt, az utolsó gyorsasági utolsó öt kilométerén egy agyagdarab rátapadt a hátsó felninkre. Úgy rázott, hogy nem bírtam 120-nál gyorsabban menni. A kanyorokban éreztem, hogy fog a gumi, tehát nem defekt, de ettől még alig láttam ki a kocsiból. Egy tízest benne hagytunk, de jó lett a vége. Vasárnap folytatjuk, ezzel az autóval nem mentem még esőben, de van esőgumink – azt se próbáltam még ki sose, érdekes lesz” – értékelt Rimár Tamás.

Volt még egy nagyon boldog versenyző a mezőnyben, aki az ORB2-ben 15., az abszolút értékelésben 11. helyen zárt: a 17 éves Reményi Regő élete első ORB2-es versenyén indulva átgurulhatott a céldobogón.
„Hatalmas szó, hogy itt lehetünk ennek a versenynek a céldobogóján, mert kiskorom óta arról álmodozom, hogy ilyen versenyen indulhassak. Amikor a pálya szélén néztem a mezőnyt, arra vágytam, hogy egyszer én is itt lehessek. Szépen felépítettük ezt, sokat reptereztünk, majd indultunk nlhány sprintversenyen – abból az egyik nem sikerült túl jól, de azt most hagyjuk is. Eljutottunk arra a szintre, hogy mehetünk az ORB-ben, és ennél most nem kell több. Az eredményeket és a tempót szeretném versenyről versenyre fokozni, de ez a futam most így volt jó, ahogy volt – mondta Remény Regő, aki Borsfai Dávid navigálásával látta meg a célt a Lada VFTS-sel. – Azért elfáradtam, bedobtak egyből a mély vízbe, persze mindenkinek ugyananyi volt a táv, csak a rutinosabbak ezt könnyebben kezelik. Az utolsó hosszú etap már megviselt, de kibírtam. A kocsin van mit csinálni, de megcsináljuk, és vasárnap ismét nekivágunk.”
Az ORB2 szombati futamának eredményei ITT olvashatóak.