Nem unatkozott az idei veszprémi Rally Hungaryt nyerő finn Roope Korhonen, aki hét hét alatt hat versenyen állt rajthoz, és mindössze öt napot töltött otthon.
Már a 2024-es WRC-szezon után is felmerült Yohan Rossel neve, mint lehetséges Rally1-es versenyző, azonban akkor még anyagilag nem tudta előteremteni ennek a lehetőségét.
A Hankook idén lett a WRC hivatalos gumibeszállítója, a versenyzők többsége azonban hat verseny alatt sem tudtak nagyon megbarátkozni az abroncsokkal. A dél-koreai gyártó sejti ennek az okát.
A jövő heti Akropolisz Rallyn a Hyundai valamivel jobb helyzetben lesz, mint a rivális Toyota versenyzői, azonban a görög versenyen bárki bármikor bajba kerülhet. Thierry Neuville elárulta mi kell szerinte a sikerhez.
Jari-Matti Latvala idén versenyez a Historic Eb-n, ami miatt sok versenyen Juha Kankkunen végzi a Toyota Gazoo Racing csapatvezetői teendőit a WRC-futamokon. A finn média megkérdezte Latvalát a jövőjével kapcsolatban.
Sébastien Loeb azt követően, hogy Svájcban Alpine-nal tudott nyerni, ezúttal Peugeot 306 Maxival célozza meg a dobogó legfelsőbb fokát, Franciaországban.
Martins Sesks bár gyorsan kiesett a Szardínia Rallyn, a baleset meg sem látszott a lett versenyző lengyel teljesítményén, ahol tulajdonképpen oktatta az ERC-mezőnyt.
A Toyota Gazoo Racing idén is folytatja fiatal pilótákat fejlesztő programját, melyet 2015-ben indított és ennek segítségével jutott el Takamoto Katsuta a WRC élmezőnyébe.