Thierry Neuville után Adrien Fourmaux ülhetett a Rally1-es autóba a Hyundai utolsó idei tesztjén, és bár a körülmények nem voltak ideálisak, a francia versenyző próbálta a pozitívan értékelni a vezetést.
Szerdán kiderült, hogy a Project Rally One konstruktőrként beszáll a WRC-be 2027-től. A belga média szerint valójában a Porsche bújik meg az új konstruktőr mögött.
Igazán izgalmas körülmények között dőlt el idén a Junior WRC bajnoki címe, amit végül Mille Johansson nyert meg az Taylor Gill előtt. A második hely ellenére azonban az ausztrál versenyző is a WRC2-be léphet 2026-ban.
Az M-Sport jövőre Josh McErlean mellett Jon Armstrongnak ad lehetőséget a WRC-ben. Az ERC-második helyezett pilótának egy álma vált valóra a szerződéssel.
A Honda és az Audi is bejelentett egy-egy 2026-os bemutató-időpontot, de előbbi eseménye eléggé szokatlan az ebben az időszakban megszokottakhoz képest.
Az üzbég WMSC ülés idején ugyan még nem került bejelentésre az új WRC promóter, azonban az FIA megerősítette, hogy a kiválasztás az utolsó szakaszához érkezett.
Amíg a Hyundai kedden megkezdte idei utolsó tesztjeit Finnországban, addig a Toyota a kedvezőtlen időjárás miatt törölni kényszerült azt, így csak januárban kezdi a felkészülést a következő évre.
A WRC-ben 2027-től kezdődően új korszak kezdődik, az új éra első nevező konstruktőrje pedig a Citroen korábbi menedzsere, Yves Matton és Lionel Hansen vezette Projekt Rally One.