Alberto Heller Chilében állhatott rajthoz az M-Sport harmadik versenyzőjeként, ahol csak minimálisan maradt el a Rally1-es mezőny többi tagjától. A chilei versenyző azonban nem elégedett meg ennyivel, még idén szeretne ismét a Ford Pumával versenyezni.
Vasárnap kezdetét veszi a Marokkó Rally, amelyen a Dacia pilótája, Nasser Al-Attiyah, valamint a Toyota két versenyzője, Henk Lategan és Lucas Moraes között dőlhet el az idei tereprally-világbajnoki (W2RC) cím sorsa.
Michael Schumacher 1997-es szezont lezáró tette a német pilóta pályafutásának egyik fekete foltja, ám két héttel a Jerezben történtek előtt riválisa is megbukott a sportszerűségi vizsgán.
Szombaton rendezték az osztrák Herbst Rallyt, amelyen Sébastien Ogier és Adrien Fourmaux is rajthoz állt tesztjelleggel, a jövő heti Közép-Európa Rally felkészüléseként. A versenyen magyar párosok is kiválóan szerepeltek.
Oliver Solberg fantasztikus győzelmet aratott az Észt Rallyn, ami után már sokan a Toyota csapatában látnák, Kalle Rovanpera visszavonulása a rallytól, pedig csak segítheti a svéd versenyző előre lépést.
Úgy tűnt, hogy Ayrton Senna végre megkapja azt az autót, amellyel újra világbajnok lehet, miközben újdonsült csapattársa nem volt elragadtatva a brazil legenda érkezésétől.
Thierry Neuville nem lepődött meg Kalle Rovanpera döntésén, miszerint a rally helyett pályaversenyzőként folytatja karrierjét, ugyanakkor szerinte a váltás nem kizárólag az új kihívás iránti vágyból született.
Kalle Rovanpera csütörtöki bejelentése után, mely szerint pályaversenyzőként folytatja karrierjét 2026-tól, a rallys riválisai sorban kívántak a finn versenyzőnek sok sikert.
Úgy tűnt, négyen is versenybe szállhatnak az FIA elnöki pozíciójáért a decemberi elnökválasztáson, ám könnyen lehet, hogy addigra már rég el fog dőlni a küzdelem.
Adrien Fourmaux korábbi állítása szerint a Hyundai versenyzői közösen döntöttek arról, hogy a Közép-Európa Rallyn melyeik autót fogják használni, azonban Ott Tanak meggondolta magát.