A Motorsport Világtanács szigorú korlátozást jelentett be a WRC-ben pontokért versenyző csapatoknak. 2025-től a felhasználható hibrid egységek számát harmadára csökkentették.
„A költségek jelentős csökkentése érdekében 2025-ben és 2026-ban a gyártók bajnokságában pontokért induló Rally1-es autók számára szezononként legfeljebb három új hibrid egység lesz engedélyezett a korábbi kilenc helyett” – így szól a testület döntése, ami miatt a gyártóknak a jövőben jóval megbízhatóbb hibrid egységeket kell használniuk.
A shakedown szabályai is változnak, a Rally1-es párosoknak legalább kétszer kell teljesíteniük a shankedownt, míg a harmadik szakasz a WRC promótere által meghatározott média vagy VIP utasok számára lesz elérhető, hogy nagyobb nyilvánosságot biztosítson a bajnokságnak.
Pontosítást hoztak a regionális rallye-szabályzathoz a második kézi tűzoltó készülék használatára vonatkozóan is. Az egyik tűzoltó készüléket a versenyző autóján kívül keletkezett tűz oltásának segítésére lehet leadni anélkül, hogy ez a következő gyorsasági szakasz rajtjánál a legénységet befolyásolná. Ezt a tűzoltókészüléket a lehető leghamarabb, a következő szervizben vagy Parc Fermé-ben kell kicserélni.
A WMSC ülésen az Afrikai (ARC), Ázsiai-csendes-óceáni (APRC) és CODASUR Rallye Bajnokságok, valamint az Európai Rallye Trophy 2024-es versenynaptárát is jóváhagyták.