Jari-Matti Latvala, a Toyota Gazoo Racing csapatfőnöke nem zárta ki, hogy Sami Pajari még az idén ismét Rally1-es autóba ülhet.
Idén elsőként Martins Sesks kapott lehetőséget, hogy debütáljon Rally1-es autóval a Lengyel Rallyn az M-Sport Ford Pumájával és a lett versenyző azonnal bizonyítani is tudott a hibrid rendszer nélküli autóval. A lett versenyző hazai WRC-futamán már teljes értékű Rally1-es autóval állhatott rajthoz és csupán műszaki hiba miatt nem tudta megszerezni első dobogós eredményét.
A Finn Rallyn pedig Sami Pajari is lehetőséget kapott a Toyotától hibrid Yaris-szal és a finn versenyző bár a változatos körülmények között vétett néhány hibát, összességében nagyon pozitív benyomást keltett mindenkire és a negyedik helyen ért célba.
Sesks a Chile Rallyn ismét lehetőséget kap nem hibrid Pumával, de Jari-Matti Latvala sem zárja ki, hogy Pajari is indulhat még a Toyotával.
“Idén csupán a Finn Rallyn való lehetőség megadása volt cél, azonban Sami jó teljesítménye komoly érdeklődést váltott ki felé és még belső vitákra is sor került – mondta a Toyota Gazoo Racing csapatfőnöke a Dirtfishnek. – Még nem hoztunk döntéseket a folytatásról, de nem zárható ki teljesen, hogy még újabb lehetőséget biztosítunk Pajarinak idén.”
Pajari is elégedett idei szezonjával.
“Azt hiszem, Rally1-es és Rally2-es autóval is igen jól sikerült az idei év – mondta Pajari. – Persze még mindig lehetett volna jobban is teljesíteni, de összességében elégedettek lehetünk.”
Pajari idén a Rally2-es Toyotával a WRC2-es vb címért is harcban van.