Az Akropolisz Rallyn három kiesés is üzemanyag-rendszerrel kapcsolatos probléma miatt történt, ezért az FIA vizsgálatot indít az okok kiderítésére és megoldására.
A WRC-ben a Szafari Rally és Kanári-szigetek Rally között üzemanyaggyártó váltás történt, miután a korábbi beszállító P1 Fuels csődbe ment, feladatait pedig a Total Energies cég vette át a spanyol futamtól.
A gyártó váltás eddig nem okozott problémát, azonban az Akropolisz Rallyn hárman is kiállni kényszerültek üzemanyagtartállyal kapcsolatos problémák miatt.
Elsőként Sami Pajari kényszerült kiállni, miután a hatodik és hetedik szakasz között lévő tankoló zóna kijáratánál problémát tapasztalt a Toyotában.
Tanakot is elérte a probléma, de így is nyerte az Akropolisz Rallyt
Egy szakasszal később pedig Martins Sesks állt ki hasonló probléma miatt a Ford Pumával.
Grégoire Munster Fordjában pedig a szombat esti szervizelés alatt találtak az üzemanyagtartállyal kapcsolatos problémát, ami miatt vasárnap már nem tudott elindulni a luxemburgi versenyző.
Az FIA vizsgálatot indít a problémák kiderítésére.
„Az FIA tudomást szerzett egy, bizonyos Rally1-es autók üzemanyagtartályait érintő problémáról, és támogatja az illetékes csapatokat és beszállítókat a probléma megértésében és megoldásában.” – áll a szövetség közleményében.