Az Akropolisz Rallyn többke által tapasztalt problémák ellenére továbbra is a TotalEnergies marad a WRC üzemanyag-beszállítója.
Az FIA megerősítette, hogy azután sem lesz változik a WRC üzemanyag-beszállítója, hogy az Akropolisz Rallyn három Rally1-es autó is megállt az üzemanyag-remdszerrel kapcsolatos problémák miatt. Miután az FIA kivizsgálta Martins Sesks, Gregoire Munster (mindkettő M-Sport) és Sami Pajari (Toyota) esetét, a következő közleményt adta ki.
„Az FIA szorosan követi a fejleményeket, miután tudomást szerzett az Akropolisz Rallyn bizonyos Rally1-es autók üzemanyagtartályait érintő problémáról. A 2025-ös szezonban nem lesz változás az üzemanyag-ellátásban. Minden gyártó felelőssége annak biztosítása, hogy az általuk használt üzemanyagtartály teljes mértékben megfeleljen az FIA homologizációs követelményeinek, és megfelelően alkalmazkodjon a bajnokságban előírt üzemanyagokhoz.”
Magyarán az FIA rátolta a csapatokra a felelősséget, de a közlemény következő bekezdése azért bizonyítja, hogy valami nem volt kerek az üzemanyaggal, és módosítani kellett miatta az üzemanyagtartályokat.
„Az FIA támogatta a gyártókat azzal, hogy elősegítette a beszállítókkal folytatott tárgyalásokat és frissítette a szabályokat. Biztosította a csapatoknak a rugalmasságot, lehetővé téve számukra, hogy az Észt Rallyt megelőzően az előttük álló kihívásokra reagálva elvégezzék a szükséges módosításokat anélkül, hogy ez hatással lenne homologizációs jokereikre.”
A TotalEnergies a szezon közben lépett be a WRC-be, miután a P1 Fuels röviddel a Szafari Rally előtt csődbe ment. Ezzel kapcsolatban az FIA hozzátette:
„A korábbi beszállító csődbe menetele elkerülhetetlenül befolyásolta a gyártók szokásos tesztelési folyamatait, valószínűleg az Akropolisz Rallyn tapasztalt extrém hőmérséklet emiatt okozta a Rally1-es autók problémáit.”