Mike Elliott a soron következő versenyt tekintve optimista a csapat esélyeit illetően.
Az Ezüstnyilaknál arra számítanak, hogy autóik erősebbek lesznek Szingapúrban, annak ellenére, hogy néhány versenyző szerint a rázós pálya kihívást jelent majd az új, 2022-es autókkal.
A Mercedes egyike azon alakulatoknak, amelyek a leginkább szenvedtek az aerodinamikai hatásoktól az olyan utcai pályákon, mint például Baku, ahol Lewis Hamilton a hátát fájlalta a futam befejezése után.
A csapat technikai igazgatója, Mike Elliott az Olasz Nagydíjról készült eligazító videójukban elmondta, hogy bár a pálya „nagy kihívások elé állít„, a szűk és kanyargós jelleg kedvezhet számukra az erősségeiket tekintve.
„Azt hiszem, ha visszatekintünk a szezon során tapasztaltakra, akkor arra számíthatunk, hogy Szingapúr egy kicsit inkább olyan lesz, mint amit Budapesten és Zandvoortban láttunk.” – mondta Elliott.
„Ez egy egyenetlen pálya, ami kihívást jelent majd, de a kanyarok jellegét tekintve úgy gondoljuk, hogy egy kicsit kedvezőbb lehet az autónk számára. Szóval, remélhetőleg jó eredményt érünk majd el.”
„Mint mindig, először az összes szimulációval kapcsolatos munkát kell elvégeznünk, aztán az edzéseken maximalisan a tapasztalatszerzésre fókuszálunk, és remélhetőleg ezt végül jó eredményre tudjuk váltani a hétvégén.”
A Ferrari legyőzése az idei cél
Ami a Mercedes idei céljait illeti, Elliott úgy véli, hogy a konstruktőri bajnokság második helyéért harcolhatnak a Ferrarival, ha a hátralévő hat versenyen futamot tudnak nyerni.
„Megpróbálunk harcolni a Ferrarival a második helyért, szeretnénk megpróbálni megnyerni egy futamot ebben a szezonban, vagy ideális esetben akár többet is.”
„Legfőképp vissza akarunk térni a helyes útra, hogy jövőre harcolhassunk a bajnoki címért. Ez nem tiszteletlenség az ellenfeleinkkel szemben, fantasztikus riválisaink vannak, de ez az, amire igazán szükségünk van, mert vissza akarunk kerülni az élre, a bajnoki címekért akarunk küzdeni, mert ez a célunk.„