Sébastien Loeb már szinte feladta WRC karrierjének folytatását, mielőtt az M-Sport megkereste volna, ahol aztán ismét bizonyította, hogy 48 évesen is fel tudja venni a tempót a fiatalokkal.
Sébastien Loeb 2013 végén elbúcsúzott a főállású versenyzéstől a WRC-ben, azonban két év kihagyás után a Montén rajthoz állt ismét a Citroennel. Ezt követően három évig ismét nem indult a WRC-ben, azonban 2018-ban ismét három versenyen rajthoz állt a C3 WRC-vel, amitől év végén győzelemmel köszönt el Spanyolországban.
A következő évre a Hyundaihoz igazolt, ahol hat futamon indult 2019-ben, de csupán Chilében tudott dobogóra állni. Spanyolországban bár vezetett a murvás nap végén, az aszfaltos pályákon nem találta a tempót és csupán negyedik lett.
“Nagyon elgondolkoztató volt, hogy amikor a Citroennel nyerni tudtam Spanyolországban 2018-ban, a következő szezonban a Hyundaijal szintén gyors voltam murván, azonban aszfalton miért voltam pokolian lassú.” – mondta Loeb a Dirtfishnek.
2020-ban már csak két versenyen indult Loeb a Hyundaijal, azonban az utolsó futamán, Törökországban a harmadik helyen zárt.
Loeb pedig azt hitte, ott és akkor a dobogón véget ért WRC karrierje.
“Amikor befejeztem a Hyundaijal, azt hittem sosem térek már vissza a WRC-be.” – vallotta be a kilencszeres rally világbajnok.
Aztán jónéhány hónap múlva csörgött a telefonja, és Malcolm Wilson volt a vonal másik végén.
A történet vége pedig jó lett, hiszen Sébastien Loeb idén négy versenyen is indult az M-Sport Ford Puma Rally1-es autójával, mellyel nyerni tudott a Montén, majd Portugáliában és Görögországban is vezetni tudott a versenyen, Kenyában pedig szakaszt nyert.
Mindezzel bebizonyította, hogy a nála 10-15 évvel fiatalabb versenyzőkkel is képes még felvenni a tempót.