A McLarennél kap fontos szerepet a mérnök, aki kulcsszerepet játszott a 2000-es évek eleji Ferrari sikereiben.
A legtöbbek számára még a 2001 és 2011 közötti ferraris időszakából lehet ismerős az F1-es pályafutását 1996-ban, az Arrow-istállónál kezdő Chris Dyer neve. Az maranellóiakhoz teljesítménymérnökként csatlakozó ausztrál Michael Schumacher és Kimi Räikkönen versenymérnökeként is dolgozott, előbbivel 2003-ban és 2004-ben, utóbbival 2007-ben lett világbajnok.
A Scuderiától azután távozott, hogy őt tették felelőssé a 2010-es Abu-dzabi Nagydíjon történtekért, amikor a Ferrari egy rossz, Dyer által meghozott stratégiai döntés miatt bukta el a világbajnoki címet Fernando Alonsóval.
Miután szerepet vállalat a BMW DTM-programjában, majd 2016-tól a Renault F1-es programjánakk járműteljesítményért felelős vezetője volt, Dyer a múlt hónapban csatlakozott a McLaren Racinghez. Ezen a hétvégén pedig már Rijádban, a szezon második Formula E-fordulóján lesz jelenése.
A The-Race.com szerint a szakember egyelőre nem meghatározott szerepkörbe dolgozik a McLaren technikai csapatával, de hamarosan hivatalosan is bejelentik valamilye vezető technikai pozícióban, és a McLaren összes elektromos projektjében részt fog venni, beleértve a Formula E és Extreme E csapatot.