Jövőre a WRC hivatalos gumibeszállítója a Hankook lesz, ugyanakkor új Rally1-es autókkal is kell 2025-től versenyezniük a gyári csapatoknak, ezért több lehetőséget kapnak a gyári csapatok a tesztekre.
Jövőre amellett, hogy már hibrid rendszer nélküli autókat kell használniuk a WRC gyári csapatainak, melyek a jelenlegi Rally1-es autóknál gyengébbek és aerodinamika terén is szegényebbek lesznek még új gumival, Hankook abroncsokkal is kell versenyezniük.
Az FIA ezért úgy döntött, hogy az egy évben rendelkezésre álló, saját területen kívüli tesztnapokat 10 nappal bővíti. A saját tesztterületen zajló tesztek továbbra is korlátlanok lesznek.
Idén már Esapekka Lappi a Hyundaijal, míg Takamoto Katsuta a Toyotával is tesztelhette a Hankook gumikat, azonban Lappi a teszt után elárulta, hogy csak egyfajta autóbeállítással lehetett a gumikat kipróbálni, a beállításhoz nem lehetett hozzányúlni a gumiteszt kezdete után.