Kalle Rovanpera rajt-cél győzelmet szerzett a Lett Rallyn, míg a Toyota kettős sikert aratott Sébastien Ogier második helyezésével. A harmadik helyet Ott Tanak szerezte meg, míg Martins Sesks komoly időt vesztett a Ford Puma műszaki hibája miatt.
Azt követően, hogy Kalle Rovanpera domináns teljesítménnyel szerezte meg az első helyet a Lett Rally szombat estig tartó részében Sébastien Ogier és Martins Sesks előtt
vasárnap az idei pontrendszernek köszönhetően egy új verseny kezdődött, mely során Kalle Rovanpera, Sébastien Ogier és Ott Tanak harcolt a záró nap győzelméért.
Az utolsó méterekig kiélezett csatát pedig végül Tanak 2 tizedmásodperccel nyerte Ogier előtt, míg Rovanpera 3.5 másodperccel lett a harmadik Elfyn Evanst, Thierry Neuville-t, Adrien Fourmaux-t és Takamoto Katsutát megelőzve.
Tanaknak sikerült a drámai Power Stagen is a legjobb időt autóznia Ogier, Neuville, Katsuta és Evans előtt.
A záró szakaszon előbb Esapekka Lappi autójában adta meg magát a motor, majd a hazai szurkolók legnagyobb bánatára, Martins Sesks autója is lelassult, így a hibrid autót először vezető 24 éves versenyző a harmadik helyett a hetedik helyet szerezte meg.
Az abszolút első helyet végül rajt-cél győzelemmel Kalle Rovanpera szerezte meg Ogier és Tanak előtt.
Bár a dobogós eredményt nem sikerült elérnie, és a jelen állás szerint nem lehet tudni, hogy mikor ülhet ismét Rally1-es autó Martins Sesks, biztosak lehetünk benne, hogy legkésőbb a 2025-ös WRC-szezonban ismét lehet neki szurkolni a világbajnokságon, mert a teljesítményével vélhetően mindhárom gyártó figyelmét felkeltette.
Nyolc versenyt követően Thierry Neuville előnye 8 pontra csökkent csapattársa, Ott Tanak előtt, míg Elfyn Evans 13 pontos hátránnyal a bajnokság harmadik helyére csúszott.
A gyártók versenyében a Hyundai 1 pont előnnyel megőrizte a vezető helyet a Toyota előtt.