A JRD Motorsport által kifejlesztett ARC2-es autót úgy tervezték, hogy jóval kisebb költséggel nyújtson Rally2-es teljesítményt.
A februári bejelentéskor úgy jellemezték az autót, hogy „forradalmasítja az Amerikai Rally Szövetség (ARC) RC2 osztályát”. De mennyit tudunk valójában a JRD Motorsport ARC2-es projektéről? Nos, most már egészen sokat. A Marcus Grönholmot fejlesztőversenyzőként alkalmazó gyártó új részleteket árult el a Chevrolet Sonic platformjára épülő autóról.
Az elképzelés szerint az ARC2 a Rally2-es autók költséghatékony alternatívája, de „úgy tervezték, hogy Rally2-es szintű teljesítményt nyújtson”. A JRD szerint az autó „jobban megfelel” az amerikai piacnak, elsősorban azért, mert nem kell majd importálni.

Johan Ragnarsson alapító kifejtette: „Több olyan versenyzővel és csapattulajdonossal beszéltünk a motorsport más kategóriáiban, akik szívesen belevágnának a raliba, ha könnyebb lenne egy csúcsszintű autót beszerezni és fenntartani az Egyesült Államokban. A Rally2 koncepció hatalmas sikert aratott Európában, de az autókat bonyolult importálni és drága fenntartani az Államokban. Szeretnénk egy amerikai gyártású autót kínálni, amely legalább annyira izgalmas és ütőképes, mint az európai társai, de jobban megfelel az amerikai ralipiacnak.”
A svéd Aurobay cég kétliteres turbómotorját úgy hangolják, hogy az megfeleljen egy FIA Rally2-es autó teljesítményének és teljesítményének. Szintén a Rally2-nek megfelelően az ARC2 szekvenciális sebességváltóval rendelkezik majd (az SGS Racing Transmission-től származik), amelyet úgy módosítottak, hogy a hatodik fokozatot eltávolították. A felfüggesztés rugóútját 275 mm-re korlátozták, míg az autó mechanikus korlátozott csúszásgátló differenciálművel is rendelkezik.
Az ARC2 a december 11–13-ai indanapolisi PRI-kiállításon mutatkozik be a nyilvánosság előtt. Az első autók csak jövőre állnak rajthoz. Az első kiszállítás 2026 elején várható, az ára 220 000 dollár lesz, vagyis 100 000 dollárral kevesebb, mint egy hasonló tudású Rally2-es autóé.