Igazi túlélő versennyé vált 1991-ben a Salgó Rally, mellyel az ORB-szezon kezdődött, végül pedig az autó beosztása Ranga Lászlónak és Büki Ernőnek sikerült a legjobban.
Április 21-22. között a Salgó Rallyval indult az ORB-szezon 1991-ben, bár ez sokáig nem volt egyértelmű. A verseny szervezői ugyanis csak az utolsó pillanatban tudták előteremteni a rendezéshez kellő anyagi összeget, amiben végül a névadó Mogürt cég segített.
A murvás verseny így végül létrejöhetett, a 105 nevezőpáros nekivághatott az 500 kilométeres távnak.
A verseny első napján aztán a már korábban kétszer nyerő finn páros, a Risto Buri – Jyrki Stenroos páros dominált Audi 200 Quattroval, míg a magyar versenyzők közül Ferjáncz Attila és dr. Tandari János kezdett legjobban.
A folytatás azonban már nem alakult jól Ferjánczék számára, akik előbb defekt miatt vesztettek időt, majd a második napon a Lancia kormányművével adódott probléma.
Az első napot végül Ranga László és Büki Ernő zárta a finn páros mögött, akik ügyesen osztották be Lanciájukat.
A második napon a finn Buriék Audijában elektromos probléma lépettfel, ami miatt kiállni kényszerültek az élről, így az ORB-értékelést nyerő Rangáék abszolút értékelésben is a leggyorsabbak tudtak lenni. Ferjáncz Attiláék pedig a kormánymű probléma ellenére is a második helyen tudtak célba érni, megelőzve az N-csoportot nyerő Érdi Tibor – Borbély Zoltán – Mazda 323 4WD triót.
A szezon a folytatásban is Ranga Lászlóéknak sikerült jobban és végül hét versenyből hatot nyerve megszerezték a bajnoki címet is.