1987 október elején a Mecsek Rallyval zárult a Magyar Rally Bajnokság, ahol végül Ranga László megszerezte első abszolút bajnoki címét és elindult a legendává válás útján.
Az 1987-es ORB-szezon során öt versenyt rendeztek, és Ranga László Dudás Mihály navigálásával a szezonnyitó Salgó Rallyn, valamint a nagykanizsai ÁFÉMSZ Rallyn is nyerni tudott, így két verseny után a ladás páros veretlenül állt a bajnokság élén.
Rangáék a BBK-naptárában is helyt kapó Salgó Rallyn ugyan még az abszolút második helyen értek célba a Skoda 130 LR-rel induló csehszlovák Pavel Sibera és Petr Gross páros mögött, azonban a magyar értékelést így is nyerni tudták.
A nagykanizsai versenyen pedig az 1986-os magyar bajnokságot nyerő Németh “Pempő” László és Jójárt András Renault 5 Turbóját tudta megelőzni a Lada VFTS-sel induló páros.
A szezon harmadik futamán Veszprémben aztán Budai Béla Bán Attilával, míg a negyedik versenyen, Miskolcon az 1983-as és 1984-es bajnok Hideg János és navigátora, Fekete József tudott nyerni ugyancsak Lada VFTS-sel.
A szezonzáró Mecsek Rallyn azonban újra Rangáék tudtak az első helyen végezni, így október 3-án első abszolút bajnoki címüket szerezték. Ranga László az 1994-es bajnokság végéig összesen hat bajnoki címig jutott, ami Ferjáncz Attila 11 bajnoki címe után a második legtöbb volt akkor.
Később ifj. Tóth János 1995 és 2005 között hét bajnoki címmel megelőzte Rangát az örökrangsorban, azonban Ferjáncz Attila mind a mai napig a legeredményesebb versenyző az ORB-ben.