Az egyik szemünk sír, a másik nevet. A Dunakanyar Rallyn, közel egy év után láthattuk a Vizelli Károly – Nagy Péter párost újra bajnoki futamon, ráadásul a közönség kedvenc Lada VFTS-sel, ám a hatodik gyorsaságin már erőtlenkedett az autó, amit követően a szelephimba törése miatt ki kellett állniuk. Azonban a jó hír, hogy nem kell sokat várni, hogy újra láthassuk őket.
A Vizelli Károly 2020-ban cserélte le a Lada VFTS-t egy R5-ös Skoda Fabiára, amellyel akkor végig versenyezte a szezont. Tavaly azonban a Székesfehérvár Rallyn indult utoljára, és a ZEG Rally Show óta nem is láthattuk az R5-ös volánja mögött. A VFTS-sel tavaly a Rallylegenden mutatta meg magát és idén az Orfű Rallyn is megméreckedett a teszt mezőnyben. A Dunakanyar Rallyn azonban visszatért a P13-ban, ahol 3–4. időket autózott.
A Korda Racing rutinos versenyzője pontosan tudta, hogy a hosszú kihagyást követően kell néhány szakasz, mire újra a régi lesz a pályán. A „rozsdát” aránylag hamar ledobta magáról, hiszen szombaton a kategóriája harmadik helyén zárt, ám a vasárnapi második szakaszt követően technikai hiba miatt ki kellett szállniuk a versengésből.
„Egyáltalán nem vagyok elkeseredve, hiszen pontosan tudom, kellenek a kilométerek, mire újra összeszokhatok a Ladával és megint versenyképesek leszünk az élmezőnnyel szemben – mondta Vizelli Károly.
Egyre jobban éreztem magam az autóban, és ha nincs a szelephimba törésünk, talán egy igazán szép visszatérés is lehetett volna mindebből. Az újonnan megépített motorunk rendkívül jól muzsikált, úgy vélem, simán felvettük vele a versenyt a hondamotoros Ladákkal.
Ígérem, a Mecsek Rallyn még ennél is jobb teljesítményre leszünk képesek.”
Ezzel a Korda Racing csapatvezetője, Korda Erik is egyetért:
„Vizelli Karcsi visszatérése sokkal jobban sikerült volna, ha nincs az a technikai problémája, akár a dobogóra is odaérhetett volna. Nem baj, a lényeg, hogy újra köztünk van, a Mecsekben reményeink szerint már a régi lesz.”