Minden idők legdrágább modern, és második legdrágább valaha eladott Forma-1-es autója lett Michael Schumacher öt futamot nyerő 2003-as Ferrarijából.
Gazdára talált Michael Schumacher egyik 2003-as Ferrarija, az összesen hat darab F2003-GA közül a legsikeresebb. A 229-es sorszámú modell kilenc versenyéből ötöt megnyert a német pilóta kezei között, emellett háromszor rajtolt a pole pozícióból, és további kétszer állt dobogón.
A kocsi árát az RM Sotheby’s 7,5 és 9,5 millió dollár közé becsülte, ami 3,15 és 4 milliárd forint közötti összegnek felel meg, de végül ennél jóval többért, 14,8 millió dollárért kelt el, ami jelenlegi árfolyamon 5,96 milliárd forint. Ezzel ez az autó lett minden idők legdrágább modern F1-es gépe, Schumacher egy másik világbajnok autóját, az F2001-est taszítva le a trónról. Ráadásul nem kicsivel döntötte meg a korábbi rekordot, a 2001-es Ferrari 2017-ben ugyanis „csak” 7,5 milló dollárért talált gazdára.
Így küldte Mick Schumacher apja 19 évvel ezelőtti V10-es Ferrarijának (videó)
Az RM Sotheby’s tájékoztatása szerint az F2003-GA-ra telefonon keresztül adták le a nyerő licitet a Genfben tartott árverésen, ami egyébként minden idők második legdrágább Forma-1-es autójává is tette a kocsit Juan Manuel Fangio 2013-ban 29,65 millió dollárért eladott 1954-es Mercedes W196R-je mögött.
Az F2003-GA-hoz a Ferrari mellékelte a híres vörös könyvecskét is, ami azoknak az autóknak jár, amelyeket teljeskörűen felújítottak az eredeti állapotukba, és az alkatrészeit vagy megjavították, vagy az eredetivel megegyező specifikációjúra cserélték ki. A 930 lóerős V10-es motorral hajtott torpedót korábban Mick Schumacher járatta be a Ferrari fioranói tesztpályáján, de a felújítása óta így is csak 236 km-t tettek meg vele.
Ilyen volt az F2003-GA Michael Schumacher kezei között (a felvétel 2003-ban, az egyik fioranói teszten készült):