Három gyorsasági szakaszon is az abszolút leggyorsabb volt Bútor Róbert és Tagai Róbert a Citroën C3 WRC-vel, amivel az abszolút negyedik, az ORC első helyén végeztek volna, de ezúttal is kiálltak a versenyből. Gyarmati volt a leggyorsabb célba érkező ORC-s, de Rongits nyert.
A tavalyi ZEG Rally Show-n láthattuk utoljára Bútor Róbertet és Tagai Róbertet a Citroën C3 WRC volánja mögött. Azóta volt egy kis karosszériamunka az autón, de a Mecsek Rallyn újra megjáratták.
Bútor ezúttal is a biztonsági határon belül autózott, ahol nézők is álltak az út szélén, ott megszínezte, de például a power stage-et átnyomta.
Összesen háromszor autózott abszolút első időt. Először a Hosszúhetény–Pécsváradon, aztán másnap mind a két Hetvehelyen.
„Az első gyorsasági sokkoló volt. Még nem mentem rajta és ez az autó igazi fegyver – mondta Bútor, majd a verseny végén hozzátette: – Hibátlan autóval akartunk célba érni, ami sikerült, úgyhogy ezért örülök, csak azért vagyok szomorú, mert nem mehetünk még. Ahol nézők voltak, azt megszíneztem, ahol nem, azt áttoltam. Mind a kettő élvezetes volt.”
Miután Bútor az utolsó gyorsasági után kiállt, a verseny leggyorsabb P csoportos-s párosa a Gyarmati Ariel–Kocsis György páros lett, akik a Mitsubishi Lancer Evo IX-cel 8,5 másodperccel verték Matics Mihályt és Zejda Vikit, akik szintén egy kilencessel indultak.
Ám mind a ketten csak a Mitropa Kupába neveztek, a magyar bajnokságba nem.
Az ORC győzelmét így a Rongits Attila–Hannus László nyerte, akik az első napon beestek a Mitsubishivel, így utána inkább a biztonságra törekedtek.
Az ORC második helyét a Galgóczi–Turai kettős szerezte meg Mitsubishivel. A P13-at Karsai Zsolt és Szilágyi Sándor nyerték Lada 2105-tel, míg P12-ben Veréb Zoltán és Májer Dávid volt a leggyorsabb Lada VFTS-sel.
A Mecsek Rally ORC eredményei itt találhatók.