Az ORB1-es versenyzők ugyan csak tesztelni tudtak, de Matics Mihály és Rongits Attila rendkívül komolyan vette az Eger Rallyt, a csatát pedig egy büntetés döntötte el. Hoffer Zsolt, a Rally Szakág vezetője Rally2-es Skodát próbált ki a versenyen.
Az ORB1-es versenyzők számára kiváló alkalmat jelentett az Eger Rally, hogy kissé átmozgassák izmaikat és teszteljék autóikat.
A tesztelést azonban rendkívül komolyan vette Matics Mihály és lánya, Matics Barbara, valamint Rongits Attila és Hannus László, akik a verseny mind a 10 szakaszán kiélezett csatát vívtak, végül pedig Rongó hibája döntötte el a versenyt. Rongits az utolsó előtti szakaszon egy lassító előtt nem tudott megállni, miután a Mitsubishi gumija egy olajfolton való áthaladás miatt nem tapadt be fékezésnél, a lassító érintésért pedig 10 másodperc büntetést kapott. A tesztmezőnyben így Maticsék 4.1 másodperc előnnyel zártak az élen Rongits előtt, míg a harmadik helyen Perge György és Bárdos Péter zárt.
A Rally Szakág vezetője, Hoffer Zsolt ugyancsak kapott az alkalmon, hogy kicsit versenyezzen, ráadásul ezt a Klaus Motorsport autójával egy Rallye2-es Skodával tette, amit először vezetett és amivel végül a negyedik leggyorsabb lett Czézinger Kristóf navigálásával.
A tesztmezőny eredményei természetesen csak tájékoztató jellegűek.