1994-ben a 27. Mecsek Rally előtt a legnagyobb kérdés az volt: sikerül-e Ranga Lászlónak és Büki Ernőnek pontot tenni a szezon végére és megszerezni hatodik abszolút bajnoki címét?
Az 1994-es ORB naptár hét versenyből állt, melyek közül a legjobb öt eredmény számított.
Április második felében a szezon Ranga László és Büki Ernő győzelmével kezdődött a Salgó Rallyn, ahol 3 perc 2 másodperc előnnyel szerezték meg az első helyet Lancia Deltával a Ford Escort Cosworth-al versenyző Ferjáncz Attila – Tóth Csaba kettős előtt, a harmadik helyet pedig ifj. Tóth János szerezte meg Toyota Celicával Papp György navigálásával.
A szezon második versenyén, az Esztergom Rallyn ifj. Tóth Jánosék bizonyultak a leggyorsabbnak, Rangáéknak a második, míg Ferjáczéknak a harmadik hellyel kellett beérniük.
A következő két versenyen, Veszprémben és Budapesten azonban ismét Ranga volt a leggyorsabb, mindkét versenyen ifj. Tóth János előtt. Ferjáncz Attiláék Veszprémben csupán a negyedik helyen értek célba, míg Budapesten nem álltak rajthoz.
Ifj. Tóth Jánoséknak Miskolcon sikerült ismét nyerniük, azonban a második helyen célba érő Ranga Lászlóék így is úgy várhatták a hazai, mecseki versenyüket, hogy ha ismét nyernek, biztosan bajnokok.
A pécsi szervezők viszonylag autókímélő pályákat tettek a verseny programjába, ezt pedig köszönték is a versenyzők, akik az addig teljesített öt versenyhez képest a legtöbben jelentek meg. 85 nevezés érkezett a Mecsek Rallyra, az addigi rekordot pedig a Budapest Rally és a Salgó Rally tartotta 79 nevezővel.
Az időjárás azonban nem volt ilyen kegyes a mezőnyhöz, a verseny bár október 7-9. között lett megrendezve, az országot elérő erős hidegfront a lehűlés mellett csapadékot is tartogatott, ami a Mecsekben hó formájában jelentkezett. A Márévár-Zobák gyorsaságiról 20-25 centis hótakaróról érkezett hír. A verseny során sem volt várható javulás, hiába október eleje, már télies körülmények uralkodtak a Mecsekben. A közútkezelő azonban a versenyzők nagy örömére végül megtisztotta a hótól az útak nagy részét.
A győzelemért folytatott csata azonban így még izgalmasabb volt. Ifj.Tóth Jánosék és Ranga Lászlóék ádáz csatát vívtak, de a toyotás versenyző állt a verseny élén. Egészen a hetedik gyorsasági rajtjáig, ahol Janika autója nem indult be, és kénytelen volt kiállni. Innentől kezdve Rangáéknak csak célba kellett érniük, ami sikerült is, győzelemmel, így a Mecsek Rallyn a Lanciás páros bebiztosította a bajnoki címet.
Ma már tudjuk, hogy ez volt a néhai Ranga László utolsó, hatodik abszolút bajnoki elsősége.
Az 1997-es szezon végén visszavonult, miután az utolsó éveit súlyos betegen küzdötte végig, 2001. június 16-án 43 évesen hunyt el. A pécsi legenda 2000-ben a magyar ralisport Örökös bajnoka címet kapta meg. Nevét vette fel később a Pécs-Árpádtető közötti útszakasz.