Az ORB-szezonnyitó Miskolc Rallyn 2014-ben hatalmas csata zajlott szinte a rajttól a célig, az első helyen több versenyző is tudott állni, végül azonban Kazár Miklós magabiztos előnnyel nyert.
A 2014-es Miskolc Rallyt március 28-30. között rendezték, ahol összesen 11 gyorsaságit és 140.05 km versenytávot kellett teljesíteni a 66 nevezőnek. Az aszfaltos verseny a magyar bajnokság mellett szlovák szezonnyitó is volt.
Azt követően, hogy 2013-ban lehetett utoljára WRC-vel harcolni az abszolút magyar bajnoki címért, Kazár Miklós és Szőke Tamás a Xsara WRC-t R5-ös Fordra cserélte, Herczig Norbert és Igor Bacigál kitartott továbbra is a S2000-es Skodánál, Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Ford Focus WRC-t S2000-es Peugeot-ra cserélte.
A verseny első szakaszán Spitzműller Csaba és Laczkó László azonban Mitsubishi Lancer Evo X R4-gyel volt a leggyorsabb, Hercziget és Turánt megelőzve, aztán a következő szakaszon már Herczig állt az élre és helyét egészen az első nap utolsó szakaszáig őrizni is tudta. A napot azonban Balogh János és Holczer Dániel zárta az élen Evo IX R4-gyel, 2 tizeddel Kazár, és 4.2 másodperccel Spici előtt, míg Herczigék a negyedik helyre csúsztak 2 tizeddel lemaradva a dobogós pozícióról.
A második napon a szoros különbségek miatt nagy csatára volt kilátás, ami nem is maradt el. Előbb Kazárék, majd Herczigék álltak ismét az élre, a nap harmadik szakaszán azonban a skodás páros fél percet vesztett, így a csatát Kazár, Spici, Balogh és Turán folytatta.
A másodpercekért folyó csatában azonban Kazárék megtudták őrizni vezető helyüket, és mivel Turánék az utolsó előtti szakaszon 11:44 percet buktak, Spiciék a záró szakaszon 39 másodpercet, míg Baloghék közel 2 és fél percet vesztettek, végül a fordos páros 43.8 másodperc előnnyel meg is nyerték a versenyt a második helyet még megtartó Spici előtt, míg a harmadik helyen Hadik András és Kertész Krisztián 1 percnél is több hátránnyal végeztek R4-es Subaruval. Herczig Norberték a záró szakaszon még fél perc büntetést is begyűjtve a negyedik helyen zárták a szezonnyitót.
A szlovák értékelést Hadikék nyerték a S2000-es Skodával induló lengyel Grzegorz Grzyb és Robert Hundla előtt.
Kazár Miklós és Szőke Tamás a szezon további részében is nagy csatát vívtak a bajnoki címért, amit végül az osztrák Waldviertel Rallyn sikerült bebiztosítaniuk. A szezonzárón Ferencz Ramón helyettesítette Szőke Tamást.