Felemásan alakult az 1993-as ORB-szezonnyitó Salgó Rally képe, miután az első nap nagy részében ifj. Tóth János diktálta a tempót, azonban a toyotás versenyzőt egy vízátfolyás megtréfálta, kiesése után pedig Ranga László simán nyert.
Az 1993-as ORB-szezon április 17-18. között a Salgó Rallyval vette kezdetét, ahol az első napon 12 gyorsaságit és 123 km versenytávot kellett teljesíteni, majd a második napon újabb kilenc szakaszon 82.5 km mért etap várt a 110 nevezőre.
Az első nap nagy részében ifj. Tóth János és Papp György diktálta a tempót és már 25 másodperces előnyre tett szert, amikor a nap utolsó előtti, mátralmási szakaszán egy vízátfolyáson a Toyota Celica elvesztette tapadását és az árokba esett. Ifj. Tóthék ugyan ki tudtak jönni az árokból, de sok időt vesztve a verseny negyedik helyére csúsztak. A második nap reggelén megpróbáltak volna felzárkózni, azonban ekkor a Celica jobb első rugótányérja meghibásodása végleg a pálya szélére kényszerítette ifj. Tóth Jánost és Papp Györgyöt.
A toyotás páros szombat esti problémája után Ranga László és Büki Ernő állt a verseny élére Lancia Deltával, és előnyük már akkora volt, amit csak be kellett osztani a verseny végéig. A pécsi páros ezt sikerrel is tette és végül a bajnoki címvédő 1:40 perc előnnyel megnyerte 20. Salgó Rallyt.
A verseny második helyén Ferjáncz Attila és Tóth Csaba ért célba Ford Escort Cosworth-al, míg a harmadik helyen id. Érdi Tibor és Varga István zárt az N-csoportos Mazda 323 GTX-el.
A szezon a folytatásban is jól alakult Rangáék számára, az első négy versenyt megnyerve már bajnokként, a nézők közül figyelhették a szezonzáró Mecsek Rallyt.