Az 1987-es Salgó Rallyn komoly nemzetközi mezőny állt rajthoz, mivel a verseny az ORB-szezonnyitó mellett a BBK második futama is volt.
A több, mint 100 versenyző szereplésére több tizezer néző volt kíváncsi 1987. április 24-26. között megrendezett Salgó Rallyn, ahol 22 gyorsasági szakasz vár a BBK-sorozatban és a magyar bajnokságban érdekelt mezőnyre.
Magyar szempontból azonban nem a legjobban alakult a BBK-értékelés, mivel már az első napon motorhibák miatt kiesett a válogatott.
Ferjáncz Attila és dr. Tandari János azonban már rajthoz sem tudott állni, mivel Audi Quattrója még a bécsi garázsból kihajtás közben megállt, majd úgy tűnt, hogy Rudolf Stohl autójával mégis el tudnak indulni Salgótarjánban, végül ez sem sikerült, mivel az osztrák versenyző Audija nem érkezett meg időben a Szafari Rallyról.
Dudás Gyula és Oroszlán Tibor, Topor Kálmán és Török Péter, Hideg János és Sipos Kálmán, valamint Szabó Tamás és Gergely Ferenc számára legalább az indulás sikerült, azonban a célba érés már nem, miután Ladáik sorban álltak meg motorhibával.
A magyar válogatottból végül csak Ranga László és Dudás Mihály ért célba, az ugyancsak ladás páros azonban az előkelő abszolút második helyet szerezte meg, míg a győzelmet a csehszlovák Pavel Sibera – Petr Gross páros (képen) szerezte meg Skoda 130 LR-rel, a harmadik helyen pedig a szovjet színekben induló Joel Tammeka és Ants Kulgevee ért célba VFTS-sel.
A nemzetek értékelésében a szovjetek nyertek Csehszlovákia előtt.
A magyar bajnoki értékelésben Rangáék szerezték meg a győzelmet, akiket Fogta Frigyes és Homan Tibor Renault 5 Turbóval, valamint Veszprémi Barna és felesége, Debreczeni Éva Ladával követtek a dobogón.
Ranga Lászlóék számára jól sikerült az év folytatása is, összesen három győzelmet aratva szerezték meg a magyar bajnoki címet.