A Rallycross Ob második versenyhétvégéjén az új monorierdei pályán Kárai Tamás fölényesen nyert a Supercars kategóriában.
Mindössze négy versenyző gondolta úgy a Supercars géposztályban, hogy részt vesz az ob második futamán, ami a szezonyitó után több mint sovány mezőny volt. Kárai Tamás azonban nem foglakozott a létszámmal, simán megnyerte mind a négy előfutamot, majd a döntőben is első lett. Ezzel 24-gyel növelte bajnoki pontajainak számát, és eddig kettőből kettő futamot nyert a bajnokságban.
Benyó Máté nyögvenyelős kvalifikációkat futott, az első kettőn nem ért célba, majd javított, és második lett a Q3-ban és a Q4-ben. A döntőben is második lett, ezzel másodikként fejezte be a versenyt. Koncseg Zoltán az első két kvalin második helyen végzett, majd kétszer harmadik lett, és a döntőben is harmadik helyen ért célba. Antal István a Mitsubishivel pedig a negyedik helyen zárt.
„Minden jó, ha a vége jó. Ez lehetne a mottónk a hétvégi verseny után. Szombaton jelentkezett egy nem várt műszaki hiba, ami megpecsételte az aznapi eredményünket. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én is nehezen találtam a ritmust és magamhoz képest sajnos sokat hibáztam. Vasárnapra a srácok elhárították az autó betegségeit és én is összekaptam magam. Visszaküzdöttük magunkat a dobogó második fokára, ezzel sok pontot szereztünk a bajnokságban. Sok értékes tapasztalattal gazdagodtunk az autóval kapcsolatban, amit a bajnokság további részére az előnyünkre tudunk majd fordítani. Nagyon hálás vagyok a csapatnak, ismét hatalmas érdemük van abban, hogy a dobogón ünnepelhettünk a verseny végén. Rengeteg néző látogatott ki a helyszínre, akiktől ismét sok biztatást kaptam. A soron következő pályák kicsit jobban fekszenek a Focus karakterisztikájának, úgyhogy már nagyon várom, hogy ismét versenyezhessek a többiekkel” – mondta a verseny után Benyó.
A Super1600-ban sem volt nagyobb a létszám, sőt Nagy Benjámin nevezett, de nem tudott elindulni, így csak hárman voltak a kategóriában. Laczkó lehet lemásolta Kárai Teljesítményét és száz százalékos teljesítménnyel nyert. Répási Róbert a Skodával második lett, Kovács Sámuel pedig a Suzuki Swifttel megszerezte a dobogó harmadik fokát.
STC+2000-ben legalább öt autónak szurkolhatott a közönség. Vámosi Tibor majdnem mindent vitt, egyedül a Q3-ban lett harmadik, de ezzel együtt is 24 ponttal ment haza. Gabay Zion lett a második, Nagy Róbert pedig a harmadik.
STC-2000-ben Ficza Ferencz megtette az első lépést, hogy elérje célját. Egy óvatos Q1-es harmadik hely után már nem engedte ki a kezéből a győzelmeket és magabiztosan nyert. Janzer György lett a második, Borka Péter a harmadik. És Roman Castoral? Ő a Q1-es második hely után a Q2-ben már nem ért célba, majd később nem is állt rajthoz, így csak azért lett 14 pontja, mert ebben a kategóriában is csak öten voltak.
STC-1600-ban ifj Pallag-Bozsák Csaba nyert a Hondával, a Magyar Kupában Szabó Bulcsú a Suzuki Swifttel. Ahogy az előző két kategóriában, így a Swift Hybrid RX Cupban sem volt nagy a létszám, itt Bartha Aurél nyert Mózer Kristóf előtt, a harmadik induló Körmöczi Ákos nem szerzett pontot.
Az MX-5 Kupa volt az első ahol középdöntőt láthattak a nézőt, mert itt legalább volt tíz induló. Lóránt Benjámin nyert Néveri Konrád előtt. A Hankook Racer Cupban Csuti Kristóf lett az első, az Astra Kupában Kisharsányi nyert, a juniorok közt pedig Gonda Ákos volt a leggyorsabb.