kedd, május 24, 2022
KezdőlapWRCOgier: A hibrid hajtás olyan, mint a szex

Ogier: A hibrid hajtás olyan, mint a szex

-

- Advertisement -

Sébastien Ogier már-már zsebében érezhette a győzelmet a Monte-Carlo Rallyn, azonban az utolsó előtti szakaszon összeszedett defekt miatt a második helyezéssel kellett beérni .

„Először is gratulálnunk kell csapatainknak, akik fantasztikus munkát végeztek az új, hibrid autók megépítésénél, amik teljesen különböznek a korábban használt autóktól – mondta Sébastien Ogier a Monte utáni sajtótájékoztatón. – Több problémára számítottam az autóknál, és bár volt néhány, igazából úgy harcolhattunk, mint a régi szép időkben, és szerintem lesz még néhány ilyen szoros csata az új autókkal. Nagyon élvezetes csata volt, és ez jó a sportágnak is. Győzni érkeztem, nem a második helyen végezni, így nem vagyok teljesen elégedett. Azonban továbbra is elégedettek lehetünk, mindent megtettünk, de a sors ma másképp szerette volna, így meg kell elégednünk a második helyezéssel. Nagyon jó volt az autóban ülni, és most van egy ok, amiért jövőre is indulnunk kell, bár nem tudom, hogy a feleségemnek is tetszik-e ez a mondat.”

- Hirdetés -

Ahogy Isabelle Galmiche Sébastien Loeb mellett, úgy Benjamin Veillas is első alkalommal ült Sébastien Ogier mellett navigátorként.

„Benjamin nagyon jól tette a dolgát, pedig sosem könnyű beülni egy nagyon gyors autóba. Ha még nem versenyeztél ezen a szinten, akkor hatalmas a nyomás rajtad. Azonban összességében nagyon elégedett vagyok Benjamin munkájával. Persze van amin javítani kell és most nem működött minden 100%-osan, de senki sem végez azonnal tökéletes munkát. A mai nap nehezebb volt számára szinte, mint nekem. Én már sok sikert megéltem és nagyon jó lett volna neki is, ha nyerni tud a Montén, de a második hely is nagyszerű, és ugyanolyan különleges, mint Isabellének. Mindketten nagyszerű munkát végeztek, de csak egyikőjük nyerhetett. Ma a szerencse nem mellénk állt, de biztos vagyok benne, hogy néhányszor nyerni fogunk együtt.”

- Advertisement -

A Power Stage előtt Ogier 9,5 másodperc hátrányban volt Sébastien Loeb mögött a defekt miatt, ezért igyekezett jól rajtolni, azonban végül túl korán indult el, amiért 10 másodperces büntetést kapott a vb címvédő.

„A rajt pillanata előtt más hangja volt a motornak és azt hittem, hogy leesik a fordulatszám, vagy a nyomás, vagy erőt veszít. Ez megzavart. Próbáltam jól rajtolni, tudtam, hogy pontosnak kell lennie a rajtnak, hiszen kilenc másodpercet szerettem volna ledolgozni, ami nyilván nagyon nehéz. Azt hiszem ez igazán komoly teljesítmény lett volna. Néhányszor túl is léptem a határt a Power Stage-en, de sikerült úton tartani az autót. Ha nincs a korai rajt, akkor csak 5 tizedmásodperc lett volna a különbség, és ha így lett volna, még csalódottabb lennék.”

A nyolcszoros világbajnok nem főállású versenyzőként kicsit lazábban érkezett a Montéra, de így is nyerni szeretett volna, és közben az autót is nagyon élvezte.

„Kicsit lazábban érkeztem a versenyre. Szerettem volna élvezni a hétvégét, és végül nagyon is élveztem. Igyekeztem a legjobb tudásom nyújtani és nyerni. A verseny előtt sok kérdőjel volt az autóval kapcsolatban, a megbízhatóság terén, és hogy ki tud majd a győzelemért harcolni. A teszten csak vicceltünk, hogy jobb lenne R5-ös autóban ülni, de igazából a csapat nagyon jó munkát végzett. A hibrid hajtás kicsit olyan, mint a szex: Nagyon intenzív, aztán egy pillanat alatt vége.”

- Advertisement -
Sourcefia.com

Friss