Esapekka Lappi Mexikóban jobb rajthelyét is kihasználva szeretné végre megszerezni első dobogós eredményét a Hyundai versenyzőjeként.
“Mexikó mindig egy különleges verseny – mondta Esapekka Lappi. – Az autó motorjának teljesítményét mindig befolyásolja a nagy magasság és meleg, ezért egészen biztosan fontos szerepe lesz a hibrid rendszernek ezen a versenyen. A szakaszok pont ellentétjei a svéd szakaszoknak, mert lassúak, technikásak. Sokat kell takarítani, ami miatt fontos az autó hátuljának stabilitása. Az első nap hatodik rajthelyén már tisztább lesz az út, de még mindig takarítani fogunk egy picit. Szeretnénk erős teljesítményt nyújtani és a dobogóért harcolni.”
Esapekka Lappi mindössze háromszor indult korábban Mexikóban és amíg 2018-ban és 2019-ben szuperrallyval célba tudott érni a Toyotával, illetve Citroennel, addig 2020-ban porig égett Fordja.
A Mexikó Ralyn összesen 23 szakaszt kell teljesíteniük a versenyzőknek, a versenytáv pedig 320.71 km lesz. A verseny ideje alatt 25-26 fokos meleg és száraz idő várható.