Grégoire Munster biztos benne, hogy érdemes arra, hogy 2025-ben is megtartsa ülését az M-Sportnál. A luxemburgi pilóta folyamatosan fejlődött a szezonban, emiatt gondlja azt, hogy maradhat 2025-ben is a Fordnál.
Munster 2023-ban Chilében és a Közép-Európa Rallyn mutatott olyan teljesítményt, hogy a csapat bizalmat szavazott neki 2024-re. A terv az volt, hogy folyamatosan építi a tempóját. Az év eleje pocsékul alakult, aztán Horvátországban jött az első jobb eredmény, majd Szardínián ötödik lett és ezt megismételete a Közép-Európa Rallyn és Japánban is, utóbbin majdnem megszerezte első szakaszgyőzelmét is, Tannakkal holtversenyben mindössze 3 másodperccel volt lassab a 10-es gyorsaságin, mint Evans.
„Fiatalok vagyunk, sokkal tapasztaltabb versenyzőkkel küzdünk, és néha egy kicsit túl sokat teszel, hibázol, és az a probléma, hogy ezt a rossz lendületet viszed tovább, és megpróbálsz kilábalni belőle, de aztán nem érzed magad tökéletesen megkönnyebbültnek vezetés közben, és így tovább. Szóval nem könnyű, de úgy gondolom, hogy a szezon végére sikerült megfordítanunk a dolgokat” – magyarázta a kihívást Munster.
Kérdés, hogy az M-Sportnak ez elég lesz e, ahhoz, hogy jövő évben is megtartsa Munstert. Az esély nőtt, sajtóhírek szerint Oliver Solberg jövőre a Printsporttal indul a WRC2-ben, így az egyik nagy rivális már kiesett a Puma üléséért folytatott versenyben.
„Azt hiszem, az biztos, hogy a szezon vége segíteni fogja az ügyünket. Most nem tudom, mi a stratégia. Nem tudom, hogy milyen finanszírozása van a csapatnak, a felsőbb körökből… Fogok velük beszélgetni, és megpróbálom meggyőzni őket” – tette hozzá Munster a szerződése kapcsán..
A finanszírozásról talán többet tud személyes támogatója, Jourdan Serderidis, aki szintén úgy véli, Munster 2024-ben eleget mutatott ahhoz, hogy megérdemeljen egy újabb esélyt 2025-ben, még akkor is, ha sok kritika érte a 25 éves pilótát.
„Bármelyik pillanatban hibázott, bizonyos emberek véleménye az volt, hogy Grégoire nem elég gyors, az első háromban kellene lennie. Nem, valóban fejlődik, és raliról ralira zárkózik fel. Nagyon kevés nagy hibája van, nincsenek nagy hibák nagy tempónál, és még mindig 0,5 és egy másodperc között van kilométerenként a sokkal tapasztaltabb versenyzőkkel szemben, mint Thierry, Kalle, Ogier, Evans és a többiek. Szóval nem lehet ennyire közel lenni egy év után” – magyarázta Serderidis.