A WRC bejelentette tavalyi nézettségi adatait, ami szerint 1.3 milliárd fő követte a TV-adásokat, továbbá 1.7 milliárd volt az elérés a közösségi médiában.
A WRC története során először 2024-ben lépte át az 1 milliárdos elérést a sorozat, amiben komoly szerepet kapott a közel-keleti és az ázsiai nézettség emelkedése.
A TV adások 1.3 milliárd főhőz jutottak el, míg a kö9zösségi médiában közzétett tartalom összesen 1.78 milliárd embert ért el, 24%-os növekedés 2023-hoz képest.
A nézettség növekedés azonban nemcsak a médiában volt kézzelfogható, a WRC-futamok szakaszain összesen 4 millió ember foglalt helyet.
A WRC Promóter bízik benne, hogy ezek a számok 2025-ben még jobbak lesznek, mivel a naptár egy versennyel bővült és a bajnokság globális lefedettsége is nagyobb lesz.
“Az 1 milliárdnál is nagyobb nézőszám a WRC páratlan globális vonzerejének és a csapatunk folyamatos innováció iránti elkötelezettségének eredménye – mondta Philipp Maenner, a WRC Promóter médiajogokért felelős igazgatója a WRC honlapjának. – Ez a mérföldkő nemcsak a bajnokság növekedését emeli ki, hanem tükrözi rajongótáborunk szenvedélyét is világszerte. Izgatottan várjuk az idei szezont, és bízunk a számok növekedésében.”