Ott Tanak jövőre pihenni fog és idejét családjával tölti, azonban így is figyelemmel kíséri majd a rali vb-t, valamint a WRC27 autókkal kapcsolatos információkat.
Martin Macik komoly célpont lett a riválisok számára a Dakar kamionos mezőnyében, miután sorozatban kétszer is tudott nyerni az Ivecoval. A cseh versenyző azonban 2026-ra sem veszi lejjeb a lécet.
Henk Lategan 12 éve még a Veszprém Rallyn lett dobogós, azóta azonban már az egyik legjobb terepralis lett, akit 2025-ben csak egy hajszál választott el a győzelemtől a Dakaron.
Yazeed Al Rajhi 10 év kemény munka után 2025-ben megnyerte a Dakart, ami után már tudja, hogy valóban képes a győzelemre. A szaúdi pilóta ugyan Jordániában megsérült, bízik benne, hogy a Dakar idejére már csak egy rossz emlék lesz balesete.
Elindult a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. újabb közlekedésbiztonsági plakátkampánya, amely országszerte számos forgalmas útszakaszon, többek között autópályák mellett hívja fel a figyelmet a biztonságos közlekedés fontosságára. A kommunikációban a súlyos balesetek előtti...
Az elektromos autózás egyik alternatívája lehet a hidrogénhajtás, amelyben többen nagyobb fantáziát látnak a CO2 csökkentésre, mint a puszta elektromos hajtásban. A BMW szélsőséges körülmények között tesztelte iX5 Hydrogent.
A BMW iX5 Hydrogen rendkívül kihívásokkal teli tesztprogramon...
2024-ben indítja útjára első társsorozatát az Extreme E. A világ első hidrogén meghajtású bajnoksága az Extreme H névre hallgat majd.
Alejandro Agag, aki két elektromos sorozat után harmadik nagyobb projektjét indítja, így nyilatkozott a bejelentéskor:
„Azért hoztuk létre...
A Motorsport Világtanács (WMSC) jóváhagyta két új, amatőr kategória, az RX4 és az RX5 bevezetését, amelyek 2026-tól csatlakoznak az FIA Rallycross Európa-bajnoksághoz.
Kalle Rovanpera rosszullét miatt érdemi munkát nem tudott végezni első Szuper Formula tesztjén, azonban bízik benne, hogy a betegség többet nem fog jelentkezni és képes lesz behozni lemaradását a szezon előtti utolsó teszten.
A Ferrari és vélhetően az F1-es mezőny nagy része teljesen máshogy áll majd hozzá a 2026-os szezonra történő felkészülésnek, mint ahogy tette azt az utóbbi években.
Nem kizárt, hogy jelentős személycserét eszközöl a Ferrari azért, hogy megpróbálja javítani a közös munkát a Maranellóban eddig csak szenvedő hétszeres világbajnokkal.
Stay tuned
Subscribe to our latest newsletter and never miss the latest news!
Our newsletter is sent once a week, every Monday.
A More than machine II legújabb része a gyerekkori álmok beteljesüléséről szól. Oliver Solbergé Észtországban, míg Kalle Rovanpera nagy álma Finnországban teljesült.
Soha nem derült ki, hogy ő lehetett-e volna a másik pilóta, aki két keréken és négy keréken is felér a csúcsra, de az alapján, ahogyan tapasztalatlanul bánt egy F1-es autóval, sokra vihette volna.
Amennyiben a Mercedes és a Red Bull 2026-os motornál alkalmazott megoldása a riválisok szemében nem, az FIA-nál viszont elfogadott lesz, akár óvási hullámot is hozhat a következő szezon elején.
Daniel Ricciardo már közölte, hogy nem csak a Forma–1-gyel, hanem az autóversenyzéssel is végzett, de most mintha már nem lenne olyan biztos az utóbbiban.