back to top
2024. november 22. 09:07

KezdőlapF1Verstappen szeme is kikerekedett, amikor beröffent alatta a 800 lóerős SUV (videó)

Verstappen szeme is kikerekedett, amikor beröffent alatta a 800 lóerős SUV (videó)

-

A Honda közzétett egy videót, ahogyan Max Verstappen vezeti a 800 lóerős CR-V Hybrid Racert Miamiban. A holland pilóta szórakoztatónak találta a körözést, és a kocsi hangja is tetszett neki, emellett kiemelte, hogy a hátsó kerekek könnyen blokkolnak.

Ahogyan arról még akkoriban beszámoltunk, Max Verstappen még májusban, a Miami Nagydíj előtt kipróbálta a Honda közel 800 lóerős SUV-ját, a CR-V Hybrid Racert. A The Beast, azaz „A Szörnyeteg” becenévvel ellátott modellt a B-csoportos raliautók kora inspirálta, de a motorja mellett a hátsó része is egy IndyCarból származik.

B-csoportos rallyautó inspirálta 800 lóerős SUV-t vezetett Max Verstappen (videó)

Akkoriban viszont még csak néhány másodperces részleteket adtak ki a Homestead-Miami Speedwayen megrendezett eseményről, a japán gyártó viszont most közzétett egy videót a YouTube-on, cikkünk aktualitását is ez adja. Az elején a holland versenyzőnek elmagyarázzák az autó legfontosabb paramétereit (itt egyébként „csak” 750 lóerőt említenek), illetve a működésébe is beavatják.

Utóbbit illetően Verstappennek elmondták, hogy először csak a hibrid rendszer elektromos hajtását kell használnia, és amikor az elér egy bizonyos fordulatszámot, automatikusan beindul a belső égésű motor, ezután pedig már csak egy kapcsolón szükséges állítania, és mehet is rendes tempóban. Így is történt.

A Forma–1-es világbajnokság címvédője először valóban „sátakocsikázott”, majd jól hallhatóan beindult alatta a belső égésű motor. Utána aztán ténylegesen meghajthatta a Szörnyeteget. Hogy pontosan hány kört ment, az a videóból nem derült ki, az viszont igen, hogy mielőtt visszatért volna a bokszutcába, „fánkozással” szórakoztatta magát.

„Szórakoztató volt – jelentette ki, miután megkérdezték, hogy érezte magát a volán mögött. – Nagyon sokat mozog, tetszik. Emellett szerintem rendkívül könnyű blokkolni a hátsó kerekeket, szóval amikor lefelé váltottam, néha kicsit rányomtam a gázra, hogy segítsek ezen. Tetszik a hangja, meglehetősen élénk.

Friss