Hayden Paddon második helyen zárta a Lengyel Rallyt, miután első defektje után taktikus versenyzésre váltott és inkább a pozíció tartását és a vele járó sok pont megszerzését tűzte ki célul, mintsem kockáztasson a korántsem biztos győzelemért.
Hayden Paddon a Fafe Rallyn elért győzelem és Kanári-szigetek Rally második helye után a bajnokság éléről várhatta a Lengyel Rallyt, ahol szombat délelőtt nagyszerűen kezdett, három szakaszból kettőt megnyert és vezette a futamot. Délután azonban a kissé leromlott pályákon legfőbb riválisa, Martins Sesks gyorsabb tudott lenni, így a napot a második helyen zárta.
Vasárnap az új-zélandi pilóta szeretett volna harcolni a győzelemért, azonban a második szakaszon egy defekt miatt nőtt hátránya, ráadásul a kerékcsere után nem maradt pótkereke, így óvatosabb vezetésre kellett, hogy váltson.
Délután pedig ez megismétlődött a második szakaszon, ahol ismét defektet szedett össze. A Power Stage-en azonban Paddon felvállalta a kockázatot és végül harmadik eredményével még három bónusz pontot tudott szerezni.
“Mindkét defekt után döntenünk kellett, hogy továbbra is feszegetjük a határokat és ezáltal kockáztatunk még egy defekt megszerzését, vagy inkább a bajnokságra gondolunk – mondta Hayden Paddon. – Végül inkább a biztosra törekedtünk, a sok pont megszerzése fontosabb volt, mint a győzelemért való csata folytatása.”
Paddon három verseny után 37 pontos előnyre tett szert a bajnokság élén a Martins Sesks és Mads Ostberg előtt.