Jon Armstrong nyerte a Horvát Rallyt, azonban Miko Marczyk a harmadik helyezéssel is megszerezte első Európa-bajnoki címét, mégpedig a szentlőrinci Topp-Cars Rally Team Skodájával és Szymon Gospodarczyk navigálásával.
A Horvát Rally első napja végén igen szoros csatát lehetett előre jósolni az idei Európa-bajnoki címért Jon Armstrong és Mikolaj Marczyk között, mivel száraz körülmények között az ír versenyző szárnyalt, a lengyel pedig csak a biztosra igyekezett menni, így az első és a hatodik helyet foglalták el.
Marczyk azonban még így is jó helyzetben volt, miután a bajnokság második helyén álló Andrea Mabellini szombaton kiesett, Jon Armstronggal szemben pedig 20 pontos előnnyel várta a versenyt. Az első napi helyezések alapján Marczyknak 1 pont is elég lett volna a vasárnapi Power Stage-en, hogy bajnok legyen.
A vasárnapi szakaszokra azonban komoly eső érkezett, a Michelin gumikat használó Marczyk és Mads Ostberg pedig új erőre kapott.
Marczyk a drámai záró napon a hatodik helyről a harmadikra lépett, Mads Ostberg mögé, Robert Virves árokba esésével, Mille Johansson kiesésével így Jon Armstrong bár megtartotta vezető helyét még a nehéz körülmények ellenére is, a lengyel versenyző előnyének ledolgozásához ez kevés volt, így Miko Marczyk és Szymon Gospodarczyk önmaguk első, Lengyelországnak pedig 2017 után szereztek Európa-bajnoki címet.
A lengyel kettős azonban nem lett volna képes erre a sikerre, ha a Topp-Cars Rally Team tagjai nem biztosítottak volna számukra folyamatosan kitűnő Skodát, így Marczykék sikerét nyugodtan érezhetik a magyarok magukénak is, miközben gratulálunk a lengyel kettősnek és a szentlőrinci csapat tagjainak!
A Horvát Rallyn Jon Armstrong sorozatban második győzelmét szerezte az Eb-n, így pedig a bajnokságban is a második helyet szerezték meg Andrea Mabellini előtt.
A 2022-es magyar bajnok, korábbi WRC2-es bajnok Mads Ostberg karrierje 300. rallyversenyén a második helyen ért célba.
A verseny legjobb magyar eredményét Herczig Norbert és Ferencz Ramón érték el, akik az utolsó előtti szakaszon összeszedett defekt után a kilencedik helyen zártak.
A Master Cup értékelésének első helyét azonban Hadik András és Juhász István tudta megszerezni a horvát versenyen
A csapatbajnoki címet az MRF 2 pont előnnyel szerezte meg az M-Sport előtt.