back to top

A Toyota pilóta fejlesztő programjának első európai versenyzője fejlődni szeretne jövőre

A Toyota elsőként az észt Jaspar Vahert vette fel fiatal versenyzőket fejlesztő programjába, ahol eddig csak japánok tanulhattak.

Nem segíti a Ferrari titkolózása az Audi F1-es projekjét

Az Audi technológiai főigazgatója elárulta, hogy nagyon meg van kötve a kezük, ezért az első F1-es motorjukat már nem is fejlesztik, és a 2026 utáni évekre koncentrálnak.

A Lancia legalább nyolc futamon indul jövőre a WRC2-ben

A Lancia bemutatta Rally2-es autóját a médiának és több részletet is elárult WRC2-es programjával kapcsolatban. A Stellantis csoportba tartozó olasz márka a Citroent váltja a WRC2-ben 2026-ban.

Räikkönen bejelentése sok F1-rajongót elszomorított, a ralisokat viszont boldoggá tette

16 éve ezen a napon vált hivatalossá Kimi Räikkönen búcsúja az F1-ből. Akkor még nem tudtuk, hogy mindez örökre vagy átmeneti időre szól, de azt igen, hogy a McLaren és a Toyota is szívesen a csapatában tudta volna, ő azonban inkább a ralit választotta.

Versenymérnöke szerint Tanak már régóta gondolkozott a visszavonuláson

Jamie McMillan még az M-Sportnál lett Ott Tanak versenymérnöke, majd az észt versenyzőt a Hyundaihoz is követte. Az északír McMillant nem feltétlenül érte váratlanul Ott Tanak bejelentése.

A Hyundai visszatér a korábbi taktikájához 2026-ban?

A Hyundai Motorsport gőzerővel keresi Ott Tanak utódját, miután a 2019-es világbajnok bejelentette, hogy jövőre szünetelteti karrierjét.

Neuville örül, hogy a Hyundai új szakemberekkel erősítette csapatát

A Hyundai Motorsport WRC-csapata pár nappal ezelőtt Massimo Carriero főmérnökkel és Sebastien Metz operatív vezetővel erősített. Thierry Neuville örül az új csapattagoknak, de nem biztos, hogy ez képes lesz erősebbé tenni a csapatot.

Ezek után Leclerc-nek az asztalra kell csapnia, és kiutat kell keresnie a Ferraritól?

Ralf Schumacher is véleményezte John Elkann korábbi kijelentését, és elmondta, szerinte mihez kellene most kezdenie Charles Leclerc-nek.

Alonso elmélete: jövőre könnyű lesz előzni az F1-ben, csak éppen nem lesz érdemes

Fernando Alonso elmélkedett egy sort azon, hogy milyen lesz a versenyzés a Forma–1-ben az új, 2026-os szabályokkal. Minden csapat már gőzerővel dolgozik a jövő évi,...

Takamoto Katsuta elfelejtené az idei japán WRC-futamot

Takamoto Katsuta nagyszerű tempóban vezetett a Japán Rally első napján, azonban a győzelemért folytatott csatában szombaton hibázott és kiesett.

Oliver Solberg még idén visszatérhet versenyen is a Rally1-es Toyotához

A Toyota már decemberben megkezdi a felkészülést általában a következő szezonra, így Oliver Solberg biztosan fogja még idén vezetni a Rally1-es autót, azonban nem biztos, hogy csak teszten.

Tényleg a jelenlegi a valaha volt legerősebb F1-es mezőny?

Az utóbbi években kirajzolódó trend szerint egyre kisebbek a különbségek a versenyzők között az F1-es mezőnyben, ami arra a kijelentésre sarkallta Andrea Stellát, miszerint...

Munster előbb nehéz helyzetéről beszélt, majd egy meglepő dologra utalt

Grégoire Munster elárulta, hogy nagyon nehéz helyzetbe került, mivel fő támogatójára már nem számíthat, így pedig veszélybe került Rally1-es karrierjének folytatása.
- Advertisement -
Jari-Matti Latvala, a Toyota Gazoo Racing csapatfőnöke szerint a WRC-nek túl kell élnie a 2026-os évet, amikor két világbajnok, két nagy egyéniség sem lesz már a bajnokságban.