A Lancia bemutatta Rally2-es autóját a médiának és több részletet is elárult WRC2-es programjával kapcsolatban. A Stellantis csoportba tartozó olasz márka a Citroent váltja a WRC2-ben 2026-ban.
A vb-éllovas Elfyn Evans szerint túl megterhelő egy WRC-szezon, ráadásul két szezon között is minimális a pihenési lehetőség. Ezáltal pedig a versenyzőknek a családjaikra is kevés idő jut.
Sikeresen zárta a 2025-ös rally szezont a PSZA Motorsport csapata a Zemplén Rallyn, amely egyben a magyar bajnokság idei utolsó fordulója is volt. A verseny komoly tétet tartogatott több bajnoki pozíció szempontjából, és a csapat számos versenyzője remek teljesítménnyel zárta az idényt.
A 2025-ös rally idény utolsó futama, a Zemplén Rally embert és technikát egyaránt próbára tett. A rendkívül nehéz, változatos burkolatú gyorsasági szakaszok, valamint a helyenként kőkemény murvás részek komoly kihívást jelentettek minden páros számára – de a Horváth Rallye ASE versenyzői így is kiváló eredményekkel zárták az évet.
Jari-Matti Latvala múlt hétvégén megnyerte a portugál Fafe Rallyt, amivel megszerezte első bajnoki címét. A historic Európa-bajnok elárulta, nyomás alatt kellett a szezon végén vezetnie.
A ralikrossz-Eb csúcskategóriájában első magyarként futamot nyerő Koncseg Zoltánról is olvashatnak a RallyCafe Magazin legújabb számában.
Csak az utolsó kanyarban hitte el...
A ralikrosszban világbajnoki ezüstérmes Niclas Grönholm inkább a raliban kamatoztatná az idén megszerzett tapasztalatait.
Niclas Grönholm a második helyen végzett a ralikrossz-világbajnokság...
A Rallycross vb utolsó futamát Ole Christian Veiby nyerte Törökországban, a bajnokság élén azonban ismét Johan Kristoffersson zárt, aki nyolcadik címét szerezte.
Lukács “Csucsu” Kornél nyerte a tereprally ob szezonzáró versenyét Tapolcán Miroslav Zapletal előtt, a cseh versenyző így megnyerte a magyar bajnokságot.
Az Audi technológiai főigazgatója elárulta, hogy nagyon meg van kötve a kezük, ezért az első F1-es motorjukat már nem is fejlesztik, és a 2026 utáni évekre koncentrálnak.
16 éve ezen a napon vált hivatalossá Kimi Räikkönen búcsúja az F1-ből. Akkor még nem tudtuk, hogy mindez örökre vagy átmeneti időre szól, de azt igen, hogy a McLaren és a Toyota is szívesen a csapatában tudta volna, ő azonban inkább a ralit választotta.
Christian Horner és Zak Brown finoman szólva sem ápoltak jó viszonyt, utóbbi pedig most kifejtette, szerinte a Red Bull egykori csapatfőnöke megváltozott az évek során.
Az Audi technológiai főigazgatója elárulta, hogy nagyon meg van kötve a kezük, ezért az első F1-es motorjukat már nem is fejlesztik, és a 2026 utáni évekre koncentrálnak.
A Lancia bemutatta Rally2-es autóját a médiának és több részletet is elárult WRC2-es programjával kapcsolatban. A Stellantis csoportba tartozó olasz márka a Citroent váltja a WRC2-ben 2026-ban.
16 éve ezen a napon vált hivatalossá Kimi Räikkönen búcsúja az F1-ből. Akkor még nem tudtuk, hogy mindez örökre vagy átmeneti időre szól, de azt igen, hogy a McLaren és a Toyota is szívesen a csapatában tudta volna, ő azonban inkább a ralit választotta.
Jamie McMillan még az M-Sportnál lett Ott Tanak versenymérnöke, majd az észt versenyzőt a Hyundaihoz is követte. Az északír McMillant nem feltétlenül érte váratlanul Ott Tanak bejelentése.
A Hyundai Motorsport WRC-csapata pár nappal ezelőtt Massimo Carriero főmérnökkel és Sebastien Metz operatív vezetővel erősített. Thierry Neuville örül az új csapattagoknak, de nem biztos, hogy ez képes lesz erősebbé tenni a csapatot.
Fernando Alonso elmélkedett egy sort azon, hogy milyen lesz a versenyzés a Forma–1-ben az új, 2026-os szabályokkal.
Minden csapat már gőzerővel dolgozik a jövő évi,...
A Toyota már decemberben megkezdi a felkészülést általában a következő szezonra, így Oliver Solberg biztosan fogja még idén vezetni a Rally1-es autót, azonban nem biztos, hogy csak teszten.
Az utóbbi években kirajzolódó trend szerint egyre kisebbek a különbségek a versenyzők között az F1-es mezőnyben, ami arra a kijelentésre sarkallta Andrea Stellát, miszerint...
Grégoire Munster elárulta, hogy nagyon nehéz helyzetbe került, mivel fő támogatójára már nem számíthat, így pedig veszélybe került Rally1-es karrierjének folytatása.
Jari-Matti Latvala, a Toyota Gazoo Racing csapatfőnöke szerint a WRC-nek túl kell élnie a 2026-os évet, amikor két világbajnok, két nagy egyéniség sem lesz már a bajnokságban.