Vincze Ferenc és Percze Nándor nyerte a Mecsek Rally ORB1-es értékelését, az abszolútban pedig Bútor Róbert és Tagai Róbert lett az első a Citroen WRC-vel. Az első osztályban a második Turán Frigyes és Farnadi Ágnes ért célba a második helyen, a dobogó harmadik fokára pedig Klausz Kristóf és Papp Tamás állhat fel.
Vincze Ferenc és Percze Nándor 8 másodperces előnnyel kezdte a Mecsek Rally második napját Turánék előtt, és ebből a volkswagenes páros reggel még faragni tudott. Utána azonban Vinczéék nagyon kiegyensúlyozottan versenyeztek és apránként növelték a különbséget. A Power Stage-re 13.5 másodpercre nőtt a differencia, az izgalmat pedig az időjárás fokozta, lógott az eső lába. A dráma szerencsére elmaradt, Vinczéék a zárószakaszon is megelőzték Turánékat így simán nyerték a verseny ORB értékelését és a Salgó után újra a dobogó tetején álltak.
„Úgy gondolom meg tudtuk nyerni amit szerettünk volna. Nagyon örülünk neki. Nem feszítettük túl, jól viselkedett az autó is” – mondta a célban Vincze Ferenc.
Bútor Róbert és Tagai Róbert élményautózott, illetve csak próbált, mert a pilóta péntek este még arról beszélt, hogy ezek a pályák túl gyorsak, jobban szereti a technikásabb, szűkebb szakaszokat. Igaza lehetett, mert 120 km/h feletti átlagokkal nyerték a szakaszokat. A nyolcadik gyorsaságin csak átgurultak, emiatt visszaestek az abszolútban, de aztán begyújtották a rakétát és 2.9 másodperces előnnyel nyertek abszolútban. A menetlevelet most is leadták, de a Citroen WRC-vel megint sokaknak szereztek nagy örömet.
Turán Frigyes a Salgó után újra második lett, a célban elégedetten nyilatkoztak, a második hely mellé a Power Stage-en is második időt autóztak.
Klausz Kristóf és Papp Tamás a záró szakaszon egyetlen tizeddel maradt le Turánék mögött, így nem csak a Power Stage-en, hanem a versenyen is harmadikak lettek.
Vészvillogóval ért célba Ranga Péter és Czakó Janek. A hiba egy törött féltengely volt, ezzel együtt negyedik helynek örülhettek, ami aszfalton a régebbi technikával jó eredmény még a hazai pályán is.
Ötödik lett Osváth Péter és Adorján Szabolcs, kisebb technikai gondokkal küzdöttek, de kiegyensúlyozottan autóztak. Hadik András a turbóval szenvedett, majd a végére felgyorsult, és a Power Stage negyedik helyével is pontokat gyűjtött. Német Gábor és Német Gergely pedig a kormányszervó hiba után a megjavított Hyundai-jal elvitte a Power Stage utolsó pontját.
A Peugeot Kupában apa és fia nyert. A pécsi Németh 8V Péter és Németh 16V Péter örömét csak az árnyékolhatta be, hogy az RC4 kategóriát és a kétkerekes értékelést is ifj. Fogarasi Attila és Toloczkó Péter nyerte Ford Fiestával.
Berta László és Császár László pedig azért volt boldog a végén, mert majdnem 5 másodperces előnnyel megnyerték a Power Stage-et, a Peugeot Kupában pedig második helyen végeztek.
Részletes eredmények itt.