1984 után az 1985-ös abszolút bajnoki cím is a szezonzáró Veszprém Rallyn dőlt el a rally bajnokságban, bár a második veszprémi versenyen kisebb csoda kellett volna, ahhoz, hogy ne Ferjáncz Attiláék nyerjék a bajnokságot.
1985-ben Ferjáncz Attila és dr. Tandari János azt követően, hogy az előző szezon során az Európa-bajnokságon versenyzett a Renault 5 Turbóval, és két győzelemmel a bajnokság hetedik helyén zárt, a Magyar Rally Bajnokság első osztályában is ezzel az autóval állt rajthoz.
Amikor mind erre fény derült, a rallys társadalom nagy része már a szezon első versenye előtt Ferjánczéknak adta a bajnoki címet.
A budapesti páros pedig igazolta is a papírformát, a szezonnyitó Salgó Rally után sikerült megnyerniük a Mecsek Rallyt is, igaz erre csak a tárgyalóteremben került sor.
A Ferjáncz – dr. Tandari páros bár a Mecsekben csak a tartalék Renault-val állt rajthoz, mivel a pécsi versenyt követő Eb-futamra tartalékoltak a fő autójukkal, de így is a leggyorsabbnak bizonyult, végül a felügyelők azonban kizárták őket. Történt ugyanis, hogy a hazánkban először a Mecsekben rendezett körgyorsaságin, melyet Kisvaszaron tartottak dr. Tandari János levette a bukósisakját a gyorsasági célja és a stop állomás között, ami már akkor is tilos volt, akárcsak napjainkban.
40 évvel ezelőtt a Veszprém Rallyn dőlt el az első osztályú rally bajnokság első helye
A verseny után a kizárás ügye folytatódott, mivel Ferjánczék fellebbeztek, mondván darázs repült a navigátor sisakja alá, és ezért lett le véve. Végül az ügy lezárásaként Ferjánczék kerültek kihirdetésre a pécsi verseny győzteseiként.
A bajnokság harmadik versenyét Ranga László és Kurcz Árpád nyerte Budapesten, majd a Porán Rally győzelmét ismét Ferjánczék szerezték meg.
A szezon ötödik és egyben utolsó versenyére ismét Veszprémben került sor augusztus 30-szeptember 1. között, ahol ahhoz, hogy ne Ferjánczék nyerjék a bajnokságot a Renault-os páros kiesésére és a ladás Rangáék győzelmére lett volna szükség.
Ferjáncz Attila és dr. Tandari János azonban legyőzhetetlennek bizonyult a szezonzárón és végül simán szerezték meg a győzelmet Rangáék előtt Veszprémben, így az év végi bajnoki címet is megnyerve, ami Ferjáncz Attila számára már a 10. abszolút elsőség volt itthon.
Az 1985-ös Veszprém Rally nehézségét jól mutatja, hogy az első osztály 72, és a másodosztály 62 párosából is egyaránt 37-37 kettős ért célba.