A 2015-ös ORB-szezon Egerben vette kezdetét, ahol magabiztos teljesítménnyel Herczig Norbert S2000-es Skodával szerezte meg a győzelmet, miközben riválisainak igen fordulatos versenyük volt.
A 2015-ös Eger Rallyn 48 páros állt rajthoz az ORB-értékelésben, azonban mivel az aszfaltos futam a szlovák bajnokság szezonnyitója is volt, összesen 76 páros vágott neki a 14 gyorsasági szakasznak, melyet március 28-29. között teljesíteni.
A verseny ugyan szoros eredményekkel indult, hamar magabiztos előnybe került az élen álló.
A legelső, Egerszalók-Verpelét szakaszt még ifj. Vincze Ferenc és Kuti Péter nyerte 6 tizedmásodperc előnnyel Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel Lovász Pál és Mihalik Péter N-csoportos Mitsubishije előtt, míg a harmadik idővel ifj. Tóth János és Szőke Tamás kezdett 2.9 másodperc hátránnyal R5-ös Peugeot-val.
A második, Parádsásvár-Mátraalmás szakaszt azonban már Herczig Norbert és Igor Bacigál nyerte S2000-es Skodával, így összetettben is az élre álltak 7.6 másodperccel előzve az R5-ös Fordot vezető Kazár Miklóst és Ferencz Ramónt. Vincze Ferenc a harmadik helyre csúszva 1.4 másodperccel követte Kazárékat.
A Szuha-Parádsasvár gyorsasági után Herczig már magabiztos előnybe került, fél perccel előzte meg a második helyre lépő S2000-es Forddal induló Ollé Sasát és Tóth Zsoltot, míg a harmadik helyre Janikáék léptek 1.4 másodperc további hátránnyal.
Herczigék innentől kezdve magabiztosan uralták a versenyt és kihasználva riválisaik problémáit is, végül magabiztosan maradtak az élen és végül 1:36.6 perc előnnyel nyerték a magyar értékelést.
A második helyért még az első nap utolsó előtti szakaszáig Ollé és ifj. Tóth vívott szoros csatát, ekkor azonban Janika bajba került és több, mint hat percet vesztett, így a második helyre Botka Dávid és Tóth Imre lépett Evo IX R4-gyel, 14.4 másodperc hátránnyal Sasáék mögött.
Az első napot azonban Herczig és Ollé mögött a harmadik helyen Kazárék zárták, akik a napzáró szakaszon megelőzték Botkáékat 1 tizedmásodperccel.
A második napon Kazár és Botka az első két szakaszon még a harmadik helyért vívott kiélezett csatát, azonban a nap harmadik gyorsaságiján Olléék balesetet szenvedtek, így a csata már a második helyért folytatódott.
Herczigék mögött végül Kazárék lettek a másodikak, akik 10.8 másodperccel előzték meg Botkáékat, akiket Turán Frigyes és Zsíros Gábor R5-ös Forddal további 14.7 másodperccel követtek. A verseny ötödik helyén Spitzműller Csaba és Bazsó Attila Evo X R4-gyel ért célba, mindössze 11.9 másodperccel Turánék mögött.
A verseny szlovák értékelését a lengyel Grzegorz Grzyb és Robert Hundla nyerték Ford Fiesta WRC-vel, akik egyben az abszolút első helyet is megszerezték.
A #TheLepoldMedia összeállítása a jubileumi, tizedik Eger Rallyról.