Timmy Hansen második lett a WRX elektromos korszakának első versenyén Hellben. A csapat is azt gondolja, hogy az új RX1e autókon még sokat kell dolgozni, hogy megmutassák a bennük rejlő pontenciált.
Hansenék jó munkát végeztek az elektromos autó építésével, végig az első helyeken harcoltak a Kristoffersson Motorsport Volkswagenjeivel csatázva. A döntőben ott volt Timmy Hansen, és Kevin Hansen is csak azért nem jutott tovább az elődöntőből, mert az első kanyarban kilökték, eltört a bal hátsó felfüggesztése, és ezzel véget ért a versenye.
„A dobogó elérhető lett volna” – mondta Kevin Hansen. „Még sokat kell dolgoznunk, hogy megértsük az autót és csapatként kell dolgoznunk, de én hiszek ebben a csapatban. A hétvégém nem úgy alakult ahogy reméltem, de összességében elégedett vagyok. Sok házi feladatot viszek hazaa következő versenyre.”
„Büszke vagyok arra amit elértünk, nem csak a csapatra, hanem a rallycross vb-re is, az új korszak miatt” – mondta el a kötelező dícséretet Kenneth Hansen csapatvezető. „Összegezve a hétvégét, az autók jól működtek, nem volt komoly technikai hiba. Még mindig sokat tanulunk a beállításokról, és persze a vége is jó lett Timmy dobogójával. Kevin kiesése csalódás volt, mert mindent jól csináltunk, de összességében az autók és az első elektromos versenyhétvége jól sikerült.”

Az elsők nem elégedettek
„A kvalifikáción nagyon jó tempót mutattunk. Ez megmutatta, hogy helyes döntéseket hoztunk, amikor otthon, a műhelyben megépítettük ezeket az autókat, mivel ott harcolunk az élen.
Az biztos, hogy haza kell menni és még sokat kell dolgozni, de jó hétvége volt.
Az elődöntőben és főleg a döntőben azt hittem, hogy valami gond van a kocsival. Párszor majdnem megpördültem, de sikerült visszatartanom Ole Christian Veibyt, követett a jokerkörön, de végül sikerült megtartanom a második helyet. Örülök, hogy a srácaink és mindenki a bajnokságban segített, hogy ez létre jöjjön. Van pár elektromos bajnokság ami a nulláról indult, de mi a világbajnokság vagyunk ami teljesen elektromosra váltott. Ez csak az első verseny volt, egyre jobb lesz minden” – mondta Timmy Hansen.
A teljes képhez hozzá tartozik, hogy a győztes Johann Kristoffersson, ahogy már írtuk korábban is, a hétvége legjobb idejét is az EURO RX1-ben futotta Marklund. A sokéves fejlesztésű Supercarral majdnem egy másodperccel gyorsabb volt az öt körön, mint Kristoffersson, aki a legjobb RX1e időt futotta. A tempó nyilván javul még az RX1e-ben, de a hangon sajnos nem lehet javítani.
