2024. április 25. 16:12

KezdőlapRXHansen: Ez csak az első verseny volt

Hansen: Ez csak az első verseny volt

-

Timmy Hansen második lett a WRX elektromos korszakának első versenyén Hellben. A csapat is azt gondolja, hogy az új RX1e autókon még sokat kell dolgozni, hogy megmutassák a bennük rejlő pontenciált.

Hansenék jó munkát végeztek az elektromos autó építésével, végig az első helyeken harcoltak a Kristoffersson Motorsport Volkswagenjeivel csatázva. A döntőben ott volt Timmy Hansen, és Kevin Hansen is csak azért nem jutott tovább az elődöntőből, mert az első kanyarban kilökték, eltört a bal hátsó felfüggesztése, és ezzel véget ért a versenye.

„A dobogó elérhető lett volna” – mondta Kevin Hansen. „Még sokat kell dolgoznunk, hogy megértsük az autót és csapatként kell dolgoznunk, de én hiszek ebben a csapatban. A hétvégém nem úgy alakult ahogy reméltem, de összességében elégedett vagyok. Sok házi feladatot viszek hazaa következő versenyre.”

Büszke vagyok arra amit elértünk, nem csak a csapatra, hanem a rallycross vb-re is, az új korszak miatt” – mondta el a kötelező dícséretet Kenneth Hansen csapatvezető. „Összegezve a hétvégét, az autók jól működtek, nem volt komoly technikai hiba. Még mindig sokat tanulunk a beállításokról, és persze a vége is jó lett Timmy dobogójával. Kevin kiesése csalódás volt, mert mindent jól csináltunk, de összességében az autók és az első elektromos versenyhétvége jól sikerült.”

Rallycross Hell
foto: @World / Red Bull Content Pool

Az elsők nem elégedettek

„A kvalifikáción nagyon jó tempót mutattunk. Ez megmutatta, hogy helyes döntéseket hoztunk, amikor otthon, a műhelyben megépítettük ezeket az autókat, mivel ott harcolunk az élen.

Az biztos, hogy haza kell menni és még sokat kell dolgozni, de jó hétvége volt.

Az elődöntőben és főleg a döntőben azt hittem, hogy valami gond van a kocsival. Párszor majdnem megpördültem, de sikerült visszatartanom Ole Christian Veibyt, követett a jokerkörön, de végül sikerült megtartanom a második helyet. Örülök, hogy a srácaink és mindenki a bajnokságban segített, hogy ez létre jöjjön. Van pár elektromos bajnokság ami a nulláról indult, de mi a világbajnokság vagyunk ami teljesen elektromosra váltott. Ez csak az első verseny volt, egyre jobb lesz minden” – mondta Timmy Hansen.

A teljes képhez hozzá tartozik, hogy a győztes Johann Kristoffersson, ahogy már írtuk korábban is, a hétvége legjobb idejét is az EURO RX1-ben futotta Marklund. A sokéves fejlesztésű Supercarral majdnem egy másodperccel gyorsabb volt az öt körön, mint Kristoffersson, aki a legjobb RX1e időt futotta. A tempó nyilván javul még az RX1e-ben, de a hangon sajnos nem lehet javítani.

WRX
foto: @World / Red Bull Content Pool
Forrás:Yellow Squad

Friss