Ayrton Senna és Alain Prost rivalizálásának utózöngéjeként is tekinthetünk az 1993. december 19-i eseményekre, amelyekről akkor egyikük sem tudhatta, hogy soha többet nem lesz ilyen.
A Honda és az Audi is bejelentett egy-egy 2026-os bemutató-időpontot, de előbbi eseménye eléggé szokatlan az ebben az időszakban megszokottakhoz képest.
Az üzbég WMSC ülés idején ugyan még nem került bejelentésre az új WRC promóter, azonban az FIA megerősítette, hogy a kiválasztás az utolsó szakaszához érkezett.
Tommi Makinen bár 2020 óta már nem dolgozik a WRC-ben, a versenyeket azóta is figyelemmel kíséri. A négyszeres világbajnoknak azonban egyáltalán nem tetszett a szaúdi verseny.
Esapekka Lappi 2026-ban a WRC-ben Hyundaijal, míg a finn bajnokságban Skodával fog versenyezni. A finn versenyző elárulta, a két márkával való versenyzés nem zárja ki egymást.
Lewis Hamilton időszaka a Ferrarinál igencsak gyenge első évet hozott, és többször űgy tűnt, a hétszeres világbajnok nem találta meg a közös hangot az istállóval. Egy mérnök szerint azonban nem ez a helyzet.
Thierry Neuville után Adrien Fourmaux ülhetett a Rally1-es autóba a Hyundai utolsó idei tesztjén, és bár a körülmények nem voltak ideálisak, a francia versenyző próbálta a pozitívan értékelni a vezetést.
A Ferrari volt csapatfőnöke nincs jó véleménnyel arról, amit Lewis Hamilton próbál elérni a Ferrarinál, és elmondta, Vettel ugyanilyan „haszontalan” dolgokat csinált.
Yazeed Al Rajhi 10 év kemény munka után 2025-ben megnyerte a Dakart, ami után már tudja, hogy valóban képes a győzelemre. A szaúdi pilóta ugyan Jordániában megsérült, bízik benne, hogy a Dakar idejére már csak egy rossz emlék lesz balesete.