Megjelent a 2026-os WRC-szezon harmadik futamának menetrendje, melyben húsz gyorsasági szerepel, a legnagyobb változás pedig, hogy egy nappal rövidebb lesz a rendezvény.
Cyril Abiteboul elárulta, Ott Tanak fő célja a vb-cím megszerzése volt idén, miután tavaly nagyon csalódottan zárta az évet, de aztán két komoly csalódás érte, amit után fel kellett ismernie, hogy idén sem tud világbajnok lenni.
Tíz év telt el a Drifter című film bemutatója óta, amelyben egy fiatal útját követhettük végig, ahogy szeretne raliversenyző lenni. Steinbach Richárd ma már teljesen más életet él: dolgozik, családot alapított, és a driftversenyzésben találta meg a helyét. A főszereplővel beszélgettünk a kezdetekről, a filmről és jelenlegi életéről.
Az ERC hivatalos oldalán az elmúlt hetekben egy nagy közöség szavazást tartottak, melyben 16 versenyző vett részt, végül pedig Kajetan Kajetanowicz nyert.
A Motorsport Világtanács (WMSC) jóváhagyta két új, amatőr kategória, az RX4 és az RX5 bevezetését, amelyek 2026-tól csatlakoznak az FIA Rallycross Európa-bajnoksághoz.
Stéphane Peterhansel egy év szünet után új járművel tér vissza a Dakarra, a Stock kategóriában. A 14-szeres győztes bízik benne, hogy megfelelően sikerült a Defender járművének felkészítése.
Súlyos balesetet szenvedett az Overdrive Racing argentin pilótája, Juan Cruz Yacopini. A 2025-ös Dakar hetedik helyezettjét nyaralás közben érte szerencsétlenség, az eset után újra kellett éleszteni, állapota kritikus volt.
Martin Macik komoly célpont lett a riválisok számára a Dakar kamionos mezőnyében, miután sorozatban kétszer is tudott nyerni az Ivecoval. A cseh versenyző azonban 2026-ra sem veszi lejjeb a lécet.
A 2026-os motorszabályok nemcsak átrendezhetik az erőviszonyokat az F1-ben, hanem részben visszahozhatnak valamit abból, ami régen annyira kiszámíthatatlanná tette a versenyeket.
Schumacher ugyan nem nyert semmit a visszatérése utáni három évben, mégis elévülhetetlen érdemei vannak a 2014 és 2021 között nyolc konstruktőri és hét egyéni vb-címet bezsebelő sikercsapat alapjainak lefektetésében.
Cyril Abiteboul elárulta, Ott Tanak fő célja a vb-cím megszerzése volt idén, miután tavaly nagyon csalódottan zárta az évet, de aztán két komoly csalódás érte, amit után fel kellett ismernie, hogy idén sem tud világbajnok lenni.
A 2026-os motorszabályok nemcsak átrendezhetik az erőviszonyokat az F1-ben, hanem részben visszahozhatnak valamit abból, ami régen annyira kiszámíthatatlanná tette a versenyeket.
Schumacher ugyan nem nyert semmit a visszatérése utáni három évben, mégis elévülhetetlen érdemei vannak a 2014 és 2021 között nyolc konstruktőri és hét egyéni vb-címet bezsebelő sikercsapat alapjainak lefektetésében.
A Ferrari és vélhetően az F1-es mezőny nagy része teljesen máshogy áll majd hozzá a 2026-os szezonra történő felkészülésnek, mint ahogy tette azt az utóbbi években.