A 2025-ös WRC-szezon 14 futama számos emlékezetes pillanatot tartogatott, a sorozat hivatalos videó-csatornáján összegyűjtötték a 10 legjobb pillanatot.
Tíz év telt el a Drifter című film bemutatója óta, amelyben egy fiatal útját követhettük végig, ahogy szeretne raliversenyző lenni. Steinbach Richárd ma már teljesen más életet él: dolgozik, családot alapított, és a driftversenyzésben találta meg a helyét. A főszereplővel beszélgettünk a kezdetekről, a filmről és jelenlegi életéről.
Az ERC hivatalos oldalán az elmúlt hetekben egy nagy közöség szavazást tartottak, melyben 16 versenyző vett részt, végül pedig Kajetan Kajetanowicz nyert.
A Motorsport Világtanács (WMSC) jóváhagyta két új, amatőr kategória, az RX4 és az RX5 bevezetését, amelyek 2026-tól csatlakoznak az FIA Rallycross Európa-bajnoksághoz.
A ralikrossz-Eb csúcskategóriájában első magyarként futamot nyerő Koncseg Zoltánról is olvashatnak a RallyCafe Magazin legújabb számában.
Csak az utolsó kanyarban hitte el...
Martin Macik komoly célpont lett a riválisok számára a Dakar kamionos mezőnyében, miután sorozatban kétszer is tudott nyerni az Ivecoval. A cseh versenyző azonban 2026-ra sem veszi lejjeb a lécet.
Henk Lategan 12 éve még a Veszprém Rallyn lett dobogós, azóta azonban már az egyik legjobb terepralis lett, akit 2025-ben csak egy hajszál választott el a győzelemtől a Dakaron.
Yazeed Al Rajhi 10 év kemény munka után 2025-ben megnyerte a Dakart, ami után már tudja, hogy valóban képes a győzelemre. A szaúdi pilóta ugyan Jordániában megsérült, bízik benne, hogy a Dakar idejére már csak egy rossz emlék lesz balesete.
Kalle Rovanpera rosszullét miatt érdemi munkát nem tudott végezni első Szuper Formula tesztjén, azonban bízik benne, hogy a betegség többet nem fog jelentkezni és képes lesz behozni lemaradását a szezon előtti utolsó teszten.
A Ferrari és vélhetően az F1-es mezőny nagy része teljesen máshogy áll majd hozzá a 2026-os szezonra történő felkészülésnek, mint ahogy tette azt az utóbbi években.
Nem kizárt, hogy jelentős személycserét eszközöl a Ferrari azért, hogy megpróbálja javítani a közös munkát a Maranellóban eddig csak szenvedő hétszeres világbajnokkal.
Martin Macik komoly célpont lett a riválisok számára a Dakar kamionos mezőnyében, miután sorozatban kétszer is tudott nyerni az Ivecoval. A cseh versenyző azonban 2026-ra sem veszi lejjeb a lécet.
Soha nem derült ki, hogy ő lehetett-e volna a másik pilóta, aki két keréken és négy keréken is felér a csúcsra, de az alapján, ahogyan tapasztalatlanul bánt egy F1-es autóval, sokra vihette volna.
Amennyiben a Mercedes és a Red Bull 2026-os motornál alkalmazott megoldása a riválisok szemében nem, az FIA-nál viszont elfogadott lesz, akár óvási hullámot is hozhat a következő szezon elején.
Szerdán kiderült, hogy a Project Rally One konstruktőrként beszáll a WRC-be 2027-től. A belga média szerint valójában a Porsche bújik meg az új konstruktőr mögött.