Csomós Miklós és Nagy Attila nyerte a Mecsek Rallyt Velenczei Ádám és Turán Frigyes előtt. A Historic Eb futamon Érdi Tibor és Kerék István diadalmaskodott.
„Ahol kellett ott megnyomtuk” – mondta a verseny végén Mixi. A Power Stage-en kellett, azt megnyerték, és hiába tett meg mindent Velenczei Ádám, a zárószakaszon is egy másodperccel jobb volt Mixi, így alakult ki az 5.3 másodperces különbség.
De hová tűnt Német Gábor? A nap felénél még második helyen álló Német az árpádtetői gyorsaságin beesett, pedig a szerviz előtt még nagyon koncentrált, hogy megtartsa a pozícióját. Ezen a szakaszon Hadikék is büntetést kaptak, kihagyták a tankolózónát és ez 30 másodpercükbe került.
A harmadik helyet Németék kiesése után Turánék örökölték meg. „Volt pár meleg szituáció. Megoldottuk. Örülünk hogy a kocsi kibirta” – mondta a végén Frici. Abszolútban a negyedik helyen végeztek, mert Bútor Róberték lettek a harmadikak, ők hat másodperccel voltak Velenczeiék mögött. A második napra találták meg a tempót, négy gyorsaságin is náluk mutatta a legkisebb számokat az óra.
Ranga Péter nem bízott benne, hogy utolérik Hadikékat, de a fordos páros büntetése miatt ötödikként értek célba Czakó Janekkel a hazai versenyükön, Hadik 12 másodperccel mögöttük lett hatodik. Klausz Kristóf mindent megtett, hogy megszerezze a hatodik helyet, a zárószakaszon negyedik lett Bútor mögött és Ranga előtt, de hiába nyomta a gázt, 3.5 másodperc hiányzott a hatodik helyhez.
Bútorék szokás szerint leadták a menetlevelet a verseny végén, így hivatalosan mindenki előrelépett mögöttük egy helyet.
A Peugeot Kupában Czékmány Norbert és Patkó Gábor nagyon magabiztos győzelmet aratott, több mint egy perces előnnyel lettek elsők Határ Attiláék előtt.
A Historic Eb futamon Érdiék már a nap felénél eldöntötték a versenyt, Zippo technikai gondok miatt nem tudott velük küzdeni, sőt Varga „Cigány” Zoltán is megelőzte az olaszokat, ezzel kettős magyar siker született.