Az Országos Rallybajnokság legjelentősebb versenye lehet a Székesfehérvár–Veszprém Rally, amely az ide leghosszabb 153,8 km gyorsasági távval rendelkezik, így két egyszeres és két 1,2-szeres szorzójú verseny után jöhet az első 1,5-szeres szorzójú bajnoki futam.
Kezd jó irányba haladni a magyar rally bajnokság, miután a Salgó Rally 104,1 km-es, a Boldogkő Rally 122,19 km-es, valamint a Dunakanyar Rally 109,75 km-es versenytávja után a Mecsek Rally már 138,6 km hosszan zajlott.
A szezon ötödik futama pedig a Székesfehérvár-Veszprém Rally lesz, mely minden eddigi idei versenynél hosszabb lesz.
A szezon egyetlen murvás futama két nap alatt kerül lebonyolításra július 22-23. között.
A nyitó napon a Nagylőtér (13,8 km), és a Várpalota (10,35 km) szakaszok várnak a mezőnyre kétszer, majd a napot egy 1,6 km-es szuperspeciál szakasz fogja zárni.
A második napon a Hegyesd (18,75 km), a Kislőd (12,8 km) és a Kislőtér (20,4 km) szakaszok szerepelnek kétszer a programban.
A verseny 10 szakasza pedig 153,8 km versenytávot jelent.
A tavalyi versenyt, mely 13 km-rel rövidebb távval rendelkezett Csomós Miklós és Nagy Attila nyerte a Turán Frigyes-Bagaméri László, valamint a Klausz Kristóf-Csányi Botond kettősök előtt.
A Rally1-es bajnokság felénél Vincze Ferenc és Németh Gergely áll az élen 3 ponttal megelőzve Velenczei Ádámot és Vánsza Zsoltot, valamint 8 ponttal a Mads Ostberg–Patrik Barth páros előtt. Mads Ostberg azonban már hagyott ki versenyt, így neki már nem kell eredményt mínuszolni.