Történelmi pillanatok zajlottak le a 11 évvel ezelőtti Német Rallyn, ahol Thierry Neuville előbb szüretelni ment a Hyundai i20 WRC-vel, majd megnyerte a versenyt.
Stéphane Peterhansel egy év szünet után új járművel tér vissza a Dakarra, a Stock kategóriában. A 14-szeres győztes bízik benne, hogy megfelelően sikerült a Defender járművének felkészítése.
Súlyos balesetet szenvedett az Overdrive Racing argentin pilótája, Juan Cruz Yacopini. A 2025-ös Dakar hetedik helyezettjét nyaralás közben érte szerencsétlenség, az eset után újra kellett éleszteni, állapota kritikus volt.
Martin Macik komoly célpont lett a riválisok számára a Dakar kamionos mezőnyében, miután sorozatban kétszer is tudott nyerni az Ivecoval. A cseh versenyző azonban 2026-ra sem veszi lejjeb a lécet.
Henk Lategan 12 éve még a Veszprém Rallyn lett dobogós, azóta azonban már az egyik legjobb terepralis lett, akit 2025-ben csak egy hajszál választott el a győzelemtől a Dakaron.
Elindult a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. újabb közlekedésbiztonsági plakátkampánya, amely országszerte számos forgalmas útszakaszon, többek között autópályák mellett hívja fel a figyelmet a biztonságos közlekedés fontosságára. A kommunikációban a súlyos balesetek előtti...
Az elektromos autózás egyik alternatívája lehet a hidrogénhajtás, amelyben többen nagyobb fantáziát látnak a CO2 csökkentésre, mint a puszta elektromos hajtásban. A BMW szélsőséges körülmények között tesztelte iX5 Hydrogent.
A BMW iX5 Hydrogen rendkívül kihívásokkal teli tesztprogramon...
2024-ben indítja útjára első társsorozatát az Extreme E. A világ első hidrogén meghajtású bajnoksága az Extreme H névre hallgat majd.
Alejandro Agag, aki két elektromos sorozat után harmadik nagyobb projektjét indítja, így nyilatkozott a bejelentéskor:
„Azért hoztuk létre...
A Motorsport Világtanács (WMSC) jóváhagyta két új, amatőr kategória, az RX4 és az RX5 bevezetését, amelyek 2026-tól csatlakoznak az FIA Rallycross Európa-bajnoksághoz.
Az üzemanyag sűrítési aránya mellett egy másik területtel kapcsolatban is felmerült, hogy lehetőséget ad jövőre a trükközésre, ezért az FIA lépett és bezárta a szabályban levő kiskaput.
Megjelent a 2026-os WRC-szezon harmadik futamának menetrendje, melyben húsz gyorsasági szerepel, a legnagyobb változás pedig, hogy egy nappal rövidebb lesz a rendezvény.
Cyril Abiteboul elárulta, Ott Tanak fő célja a vb-cím megszerzése volt idén, miután tavaly nagyon csalódottan zárta az évet, de aztán két komoly csalódás érte, amit után fel kellett ismernie, hogy idén sem tud világbajnok lenni.
A 2026-os motorszabályok nemcsak átrendezhetik az erőviszonyokat az F1-ben, hanem részben visszahozhatnak valamit abból, ami régen annyira kiszámíthatatlanná tette a versenyeket.
Eric Camilli 2016-ban az M-Sport csapatával szerepelhetett a WRC legmagasabb szintjén, azóta azonban csak néhány WRC2-es futamon indulhatott, jövőre azonban csapatot váltva teljes bajnokságban indulhat.
Schumacher ugyan nem nyert semmit a visszatérése utáni három évben, mégis elévülhetetlen érdemei vannak a 2014 és 2021 között nyolc konstruktőri és hét egyéni vb-címet bezsebelő sikercsapat alapjainak lefektetésében.
Ott Tanak jövőre pihenni fog és idejét családjával tölti, azonban így is figyelemmel kíséri majd a rali vb-t, valamint a WRC27 autókkal kapcsolatos információkat.
Sokan már jó ideje úgy vélik, hogy a Mercedes erőforrása lesz az etalon az F1 új szabályrendszerében, ám az egyik csapatfőnök szerint ez csak mesterségesen generált pletyka.