back to top
2024. november 28. 23:45
Kezdőlap Blog Oldal 67

Wirtmann Ferenc megküzdött a Historic-győzelemért Győrben

0

A II. WHB Győr Rally Historic mezőnyében Wirtmann Ferenc és Kerekes József győzött, de ezúttal nem volt olyan sima a siker.

A Historic mezőnyében nem történt meglepetés a II. WHB Győr Rallyn, legalábbis abban a tekintetben, hogy Wirtmann Ferenc és Kerekes József győzött az 56 éves Ford Escort MK II-vel. Ezúttal a Müller Roland, Müller Roland és a Szombathelyi Péter, Heffner Gergő párost megelőzve. Ezzel együtt azért nem volt éppen fáklyásmenet a verseny a győztesnek.

„Így, hogy nyertünk, már minden rendben van, de ez nem volt valami fényes, az első napon nagyon sokat szenvedtünk – értékelt Wirtmann Ferenc. – Volt problémánk az autóval, volt büntetésünk is, de végül a második napra ki tudtuk javítani a hibát, vasárnap már minden rendben volt. Az Escort a murvás etapokra kevésbé való, kibírta, de lesz munkánk rajta.”

Kérdésünkre Witmann Ferenc azt is kifejtette, mivel küzdöttek meg a leginkább.

„Letört az öndindító kábele, letestelt, és a hármas gyorsaságin megállt az autó. Végül ki tudtunk gurulni, és meg tudtuk csinálni, kicsit lemaradtunk a mezőnytől, de szerencsére hosszú etap volt, úgyhogy pont beértünk még időben a következő gyorsra – mondta a pilóta, aki a városi gyorsaságira is rátért. – A városi gyorsasági nagyon hangulatos, szükség van rá, látszik, hogy kell a nézőknek, a versenyautóknak nem biztos, hogy kedvez – az embereknek viszont igen.”

A Historic legnagyobb menője a jövőbeni terveiről is beszélt honlapunknak.

„Épül az új autóm, és jövőre az Európa-bajnokságon megyek vele, a régit pedig hagyom a hazai veresenyekre – mondta Wirtmann Ferenc. – Az új is ugyanilyen Ford Escort MK II lesz, de kicsit másképp építettük, remélem, gyorsabb lesz, mint a mostani. Ez sem rossz, de az még jobb lesz!”

Jövőre három főállású pilóta kell a Toyotának a WRC-ben

0

Jari-Matti Latvala úgy érzi, hogy a Toyota veszített azzal, hogy nem volt három teljes munkaidős pilótája az idei szezonban.

Jari-Matti Latvala pilótaként is felkészült volt, és ha hibázott, azonnal elismerte. A Toyota csapatfőnökeként sem viselkedik másként, és őszintén byeszélt arról, hogy Kalle Rovanperával a soraikban jobban szerepeltek volna a WRC-ben. Mint ismeretes, a kétszeres világbajnok maga kérte, hogy ebben az évben csak részmunkaidőben vezessen.

„Erősebbek lettünk volna, ha három teljes munkaidős versenyzőnk van – vallotta be a DirtFishnek. – Szerintem negatívan hatott volna Kalle motivációjára, ha nemet mondok neki. Minden szurkolónak és WRC-ben dolgozónak nagy szívás volt Kalle fél szezonon át tartó szereplése, de azzal az idővel, amit pihenésre kapott, erősebben fog visszatérni. Úgy gondolom, hogy idén azt csinálhatta, amit akart, segít neki abban, hogy motivált legyen, és hogy még évekig velünk küzdjön a jövőben. Idén viszont az volt a gyenge pontunk, hogy nem volt három versenyzőnk, aki a bajnoki címért harcolhatott volna. Szükségünk van erre a következő szezonban.”

A múlt heti, a Toyota szempontjából rettenetes Akropolisz Rally után Latvala leírta az esélyeiket a gyártók és a pilóták versenyében is, de most úgy véli, kicsit elhamarkodottan nyilatkozott így.

„Talán egy kicsit túl frusztrált voltam, amikor erről beszéltem – mondta Latvala. – Azok az első megjegyzések nem sokkal a powerstage után voltak. Ha most jobban belegondolok, még nincs vége, és határozottan nem adtuk fel. Megyünk, és megpróbáljuk megnyerni az utolsó három verseny mindegyikét. Ha adódik egy lehetőség, akkor nagyon határozottan élni fogunk vele. Eseményről eseményre és lépésről lépésre haladunk, és csak a raliversenyekre gondolunk, nem gondolunk a bajnokságra. Itt semmi sem lehetetlen.”

Leclerc zsinórban negyedszer nyert, Norris bajnoki esélyeit nagy csapás érte a bakui időmérőn

0

Charles Leclerc zsinórban a negyedik évben szerezte meg a rajtelsőséget az Azeri Nagydíjon, miközben Sergio Pérez legyőzte Max Verstappent, Lando Norrist egy hiba és a balszerencse már a Q1-ben kiejtette, a végjátékra pedig a Williamsnél játszódtak le még soha nem látott jelenetek.

Már az edzések is előjelét adták annak, hogy a bakui pálya ezen a hétvégén kicsit átrendezheti a csapatok közötti és a csapatokon belüli elmúlt futamokon megszokott erőviszonyokat, és ez a hétvége első tétre menő eseményén, az időmérőn is visszaköszönt. A pálya egyetlen kétszeres győztese, Sergio Pérez közelebb került Max Verstappenhez, a konstruktőri 9. helyen álló Williamsek pedig rendre a mezőny első felében tűntek fel.

Ezt bizonyítandó a Q1-ben még a csapattal második F1-es versenyét teljesítő Franco Colapinto neve is feltűnt időnként az aktuális erősorrend első három helyezettje között. A mozgalmas első szakasz két hosszabb sárga zászlós periódust hozott egy-egy kicsúszás miatt. Az első, amíg Carlos Sainz kikecmergett a 2-es kanyar bukóteréből, még nem gyakorolt különösebb hatást a történésekre, a második, Esteban Ocon pályaelhagyása azonban már a bajnoki versenyfutásba is beleszólhatott. A Q1 legvégén, az utolsó gyorskörök idején lengettek sárga zászlókat a francia miatt az utolsó szektorban, Lando Norris pedig, aki egy kerékvetőn való keresztülhajtással már elkövetett egy hibát, az elvártaknak megfelelően visszalassított, ezzel viszont annyi időt veszített, hogy már nem volt esélye bekerülni a legjobb 15 közé az idejével, a csapat be is hívta őt a bokszba.

Norris a 17. helyen zárt, Daniel Ricciardóval, Valtteri Bottasszal, Csou Kuan-jüvel és Oconnal együtt esett ki. A McLaren britje idén eddig minden időmérőn ott volt a legjobb tíz között, ezúttal viszont már az első szakaszban búcsúzott, aminek súlyos következményei lehetnek bajnoki hadjáratára, hiszen 62 pontos hátrányának ledolgozásához fontos lenne, hogy minden futamon Max Verstappen előtt végezzen.

Az első szakaszt Leclerc nyerte Albon Williamse előtt, a Q2-ben a köridők javulásával azonban már kicsit jobban koncentrálódtak a tabella elején az élcsapatok, ekkor már Verstappen állt az élre, csupán 14 ezreddel Leclerc előtt. A nagyok pilótái innen mind továbbjutottak az utolsó fordulóba, a végjátékban így az újoncokra került a rivaldafény. Colapinto ugyanis a 6. helyen, csapattársának is három tizedet adva jutott be a Q3-ba élete második F1-es hétvégéjén, Oliver Bearman pedig bár a 11. helyen kiesett, akárcsak dzsiddai ferraris debütálásán, de szintén legyőzte csapattársát. A Q2-ben kiesett Bearman mellett Cunoda Juki, Pierre Gasly, Nico Hülkenberg és Lance Stroll.

A Q3-nak a Red Bullok, a Ferrarik, a Mercedesek, a Williamsek, valamint Oscar Piastri és Fernando Alonso vághattak neki. Az első gyorskörök után a Ferrarik álltak a tabella élére Leclerc vezetésével, Verstappen azonban csak a 6. helyre, csapattársa mögé sorolt be, miután egy méretes megcsúszást fogott meg a 16-os kanyarban.

Szürreális jelenetek zajlottak, amint az autók elindultak a bokszból a második próbálkozásaikra. A Williamsnél szokatlan hibát vétettek azzal, hogy a hűtőeszközt rajta felejtették Albon autójának felső légbeömlőjén. A thai pilóta, miután tudomására jutott a hiba, a bokszkijáratnál félrehúzódva nagy nehezen kiemelte és az autón kívülre tolta az elemet, majd elindult, de néhány másodperccel már lecsúszott arról, hogy megkezdhesse mért körét.

A többiek sorrendjében nagy változások már nem történtek, Leclerc 1:41,365-re javított és zsinórban a negyedik évben is megszerezte a pole-t Bakuban, mögötte Piastri, Sainz, Pérez, Russell, Verstappen és Hamilton végzett. Pérez idén először győzte le időmérőn Verstappent, és Albon is először maradt alul időmérőn csapattársával szemben a tavalyi szezon kezdete óta, hiszen Logan Sargeant egyszer sem tudta legyőzni a vasárnapi futam kvalifikációján. Colapinto 9. lett Alonso mögött, a balszerencsés Albon pedig a 10.

FRISSÍTÉS:

Pierre Gaslyt utólag kizárták, amiért a Q2 során az autójában levő átfolyásmérő azt mutatta, hogy az üzemanyag-átfolyás pillanatnyi mértéke túllépte a megengedett határértéket. A francia pilóta így elveszítette a 13. helyet.

Az időmérő végeredménye:

Latvala tudja, miért tehet jót Katsutának a szünet

0

A Toyota csapatfőnöke, Jari-Matti Latvala versenyzőként már volt hasonló helyzetben, mint amilyenbe most Takamoto Katsuta került.

Amint arról beszámoltunk, az esést esésre halmozó Takamoto Katsuta nem lesz ott a világbajnokság következő futamán, a Toyota helyette Sami Pajarit viszi el a szeptember végi Chile Rallyra. Kevesen érzik át, milyen helyzetben van most a japán pilóta, de az egyikük éppen az az ember, aki a döntést meghozta. A csapatfőnök Jari-Matti Latvala ugyanis versenyzőként volt már hasonló helyzetben.

„2008-ban nem ment valami jól nekem, így az M-Sport gyári csapatától a Stobarthoz kerültememékezett vissza Latvala. – Nem ültettek a kispadra, de levettek a gyártói pontok gyűjtéséről, és ez akkoriban levett némi nyomást rólam. Aszfalton nagon küzdöttem, így Spanyolországra és Korzikára kivettek a csapatból, fejlődönöm és dolgoznom kellett. És tulajdonképpen jól sikerültek ezek a versenyek, hatodik és negyedik lettem, azután, hogy korábban kétszer nagyot estem aszfalton. Nekem jól sült el ez a döntés, lehetőségem volt mindent átértékelni és azon gondolkodni, miben és hogyan lehet javulni. Most nagyon sűrű a program, Takának nincs igazán lehetősége arra, hogy átgondolja a dolgokat. Ilyenkor nincs időd szembenézni a problémákkal, és elhaladnak melletted. Ez a döntés ad neki egy kis időt a Közép-európai Rally előtt.”

Latvala elmondta, a döntés előtt természetesen az adatokban is elmélyült.

„Megnéztem és elemeztem Taka balesetekit. Beszéltem vele és Aaronnal, és úgy éreztem, hogy túl sok információ van az itinerben, ahol a hibák történnek. Ezen érdemes elgondolkodni – mondta a csapatfőnök. – A legfontosabb, hogy Taka tudja, mi mögötte állunk. Akarjuk őt, és azt akarjuk, hogy sikeres legyen. Ezt a pillanatot úgy fogjuk fel, hogy befektetünk a jövőbe. Tudom, hogy vezetni akar Chilében, minden versenyző vezetni akar, de ez egy jó alkalom lehet a szünetre.”

És hogy mi történt az M-Sporttal 2008-ban? A Stobarttól François Duval lépett fel, hogy Mikko Hirvonen mellett a gyári csapatban versenyezzen Spanyolországban és Franciaországban. A negyedik, illetve a harmadik helyen végzett.

Az újonc autót tört, a Mercedes 13 ezreddel a bakui pole-király előtt az utolsó edzésen

0

George Russell mindössze 13 ezredmásodperces előnnyel zárta az élen Charles Leclerc előtt az Azeri Nagydíj harmadik szabadedzését, amit két piros zászlós leállás is tarkított.

Péntekhez képest az időjárási körülményekben történt némi változás Bakuban, a lehűlt levegő mellett valamelyest szemerkélő esőről is beszámoltak a pályára kihajtó versenyzők a harmadik edzés kezdetén, noha a gumiválasztást ez nem befolyásolta, és a továbbiakban nem is ez a kezdeti enyhe csapadék volt a mezőny előtt álló egy óra slágertémája.

Hanem az, hogy igencsak nehezen tudtak eljutni az első gyorsköreikig a versenyzők. A pálya rosszabb állapota – amit tetézett a Sky Sports közvetítésében elhangzottak szerint, hogy Baku utcái idén először nem estek át a verseny előtt megszokott takarítási folyamaton – viszont mintha kissé elodázta volna, hogy a pilóták akcióba lépjenek, s mire végre többen is kihajtottak első kísérletükre, piros zászló fogadta őket. Esteban Ocon autója megállt a pályán, ami miatt többeknek félbe kellett hagyniuk a gyorskörüket. Az Alpine-t a sejtések szerint az erőforrással kapcsolatos hiba állította meg, nem pedig váltóprobléma, hiszen a sebességváltás még az autó utolsó leheletekor is működött.

A 16. percénél tartott ekkor az edzés, és nagyjából kilenc percet vett igénybe, hogy az Alpine eltávolításával ismét megkapja a zöld jelzést a mezőny. Ekkor szinte mindenki ismét a pályára sereglett, s már majdnem félidőnál járt az óra, amikor megjelentek az első mért idők az eredménytáblán – meglepetésre a két Williamsszel, Alexander Albonnal és Franco Colapintóval az élen.

A konstruktőri tabella 9. helyezettje pedig a vártnál tovább is élvezhette, hogy vele kezdődött a sorrend, hiszen újabb piros zászló akasztotta meg a munkát – ezúttal a hétvégén a mezőnybe Dzsidda után visszatérő, ám immár az eltiltott Kevin Magnussen Haasát vezető Oliver Bearman miatt. A 19 éves brit versenyző a célegyenes végén követte el a klasszikus hibát: túl gyorsan érkezett az 1-es kanyarba ahhoz, hogy be tudjon fordulni, viszont túl későn hátrált ki a próbálkozásból és kanyarodott a menekülőút felé, így autóját a fal állította meg, a bal első kerék kitörésével.

„Idióta vagyok” – gyakorolt önkritikát a rádióban a Ferrari neveltje, látszólag Leclerc stílusában.

20 perc maradt hátra, amikor ismét megnyílt a bokszutca, ezúttal már hosszabb időre. A köridők ekkor már rohamléptekben javultak, Leclerc lett az első, aki átugrotta Albont, de maga a thai is sokáig a tabella első harmadában tartotta magát.

Az élen kisebbfajta tűzijáték kezdődött az utolsó percekre, egy időre Oscar Piastri is birtokolta az első helyet, majd visszavette tőle Leclerc, akit aztán fél tizeddel megelőzött Russell, mielőtt a monacói még szűkebbre, 13 ezredmásodpercesre szorította a hátrányát.

A végeredmény is ez maradt, Russell mögött Leclerc, majd kéttizedes hátránnyal Lando Norris és Piastri végzett legközelebb, akit Max Verstappen, Carlos Sainz és a spanyolt a hajrában feltartó Sergio Pérez követett.

Az Azeri Nagydíj legutóbbi három rajtelsőségét egyaránt Leclerc szerezte, a közép-európai idő szerint 14 órakor startoló időmérőn kiderül, folytatódik-e a monzai futamgyőztes sorozata.

A harmadik szabadedzés végeredménye:

 

25. futam is lehet az idén az F1-ben, amivel régi hagyományt élesztenek fel kicsit másképp

0

Az Abu-dzabi Nagydíjon rendezett szezonzáró után még jöhet egy verseny, de csak 10 autóval, és más pilótákkal.

Egyre valószínűbb, hogy a Forma–1 az idei szezon végén olyasmit csinál, amit eddig még soha, és az abu-dzabi szezonzáró után sprintversenyen ereszt össze 10 újoncot. A szabályokat még módosítani kell és pontosan meg kell határozni a részleteket, de minden bizonnyal mind a 10 istálló egy autóval vesz majd részt az egynapos, szabadedzésből, időmérőből és sprintfutamból álló eseményen, amely természetesen már nem számít bele az idei évbe, helyette teljesen különálló rendezvény lesz, aminek célja, hogy az istállók egyenlő feltételek mellett mérhessék össze a fiataljaikat.

Abból a szempontból azonban nem számít majd újdonságnak ez a verseny, hogy nem ez lesz az első világbajnokságon kívüli futam az F1-ben, sőt. Egykor nagy hagyománya volt a vb-n kívüli futamoknak, amelyek több mint 41 évvel ezelőtt tűntek el a sportágból. Az utolsót 1983 áprilisában rendezték, alább, a 40. évfordulójára írtunk róla bővebben.

Ilyen volt, amikor az F1-es autók nem csak F1-es futamokon versenyeztek

A junior-világbajnok Jürgensonnak példaképe gratulált elsőként

0

Öt évvel ezelőtt Romet Jürgenson a helyszínen nézte végig, ahogy Ott Tänak világbajnok lett – most pedig a példaképe gratulált neki.

Az Akropolisz Rallyn Romet Jürgenson éppen interjút adott, amikor honfitársa, a világbajnok Ott Tänak odelépett hozzá, és gratulált neki a junior-világbajnoki címéhez.

„Ő volt és még ma is ő a példaképemmondta Jürgenson. – Követtem a pályafutását, és láttam, ahogyan 2019-ben világbajnok lett Spanyolországban. Én voltam a szurkoló a zászlóval, és integettem neki. És most itt van, és ő gratulál nekem, ez valami őrületes.”

Most viszont már nemcsak Tänak, hanem mindenki tudja, kicsoda is Jürgenson.

„Azt hiszem, arra vagyok a legbüszkébb, hogy annyi legenda is megnyerte ezt a kategóriát – tette hozzá. – Sébastien Ogier, Craig Breen, Sébastien Loeb és még sokan mások, közöttük lenni… ez nagyszerű. Őszintén szólva, egy kicsit keresem a szavakat.”

A következő lépés a WRC2 lehet Jürgensonnak, aki egyáltalán nem szállt el a sikertől.

„Észtként szeretek a földön maradni, így ha jövőre WRC2-es szezonom lesz, akkor azt mindenképpen tanulóévnek kell tekintenem – mondta a junior-világbajnok. – Talán valamikor megmutatom a sebességemet, de nyilvánvalóan nehéz jövőre bármi nagyot alkotni. Hosszú távon kell gondolkodnunk.”

Juha Kankkunen ikonikus autót vezetett Japánban

0

A négyszeres világbajnok Juha Kankkunen Hokkaido szigetén azzal a Toyota Celicával tartott bemutatót, amellyel az utolsó világbajnoki címét nyerte meg.

Lehet, hogy a négyszeres világbajnok Juha Kankkunen már 64 éves, de azért időnként versenyautóba ül, és alkalmanként a Toyotának is dolgozik. A múlt héten a Hokkaido Rallyn – amely a Japán bajnokság része – két Toyotával is végigment Rikubetsu Long szakaszon.

Az egyik autó az az ikonikus Toyta Celica volt, amellyel az utolsó világbajnoki címét nyerte meg 1993-ban, míg a másik kocsi a Toyota Yaris WRC volt. Kankkunen nagy népszerűségnek örvendett Hokkiado szigetén is, amint leparkolt, máris körbevették a rajongók.

„Tavaly is itt voltam, így ismerem a pályát. Ez egy jó pálya a bemutatókhoz, Hokkaido szigete pedig igazán gyönyörű, teljesen más, mint a fő sziget – mondta Kankkunen. – Kicsit olyan, mint Finnország. Az erdő itt is pont úgy néz ki, mint Finnországban, és a levegő is friss. Szóval szinte olyan, mintha otthon lennék.”

A Hokkaido Rallyt a japán Hiroki Arai nyerte meg az ausztrál Harry Bates előtt. Ez volt Arai negyedik egymást követő győzelme a Japán Rally-sorozatban.

A Red Bullnál is számolnak vele, hogy Verstappen otthagyja őket

0

Az Azeri Nagydíj előtti sajtótájékoztatón szólalt meg először a nyilvánosság előtt Max Verstappen Adrian Newey átigazolásáról, egyúttal elejtett egy érdekes mondatot is az Aston Martin kapcsán.

Newey a több évtizedet átölelő F1-es pályafutása során számos klasszissal dolgozott együtt, akik közül Verstappen (az idei végkimeneteltől függően) legalább három vb-címet köszönhet az általa tervezett autóknak. A Red Bull címvédője Bakuban beszélt arról, hogyan fogadta az Aston Martinhoz igazoló mérnök döntését.

„Amikor megjelent a hír, küldtem neki egy üzenetet, noha tudtam, hogy mi várható. Boldog vagyok, hogy új kihívást talált. Nyilván szerettem volna, hogy nálunk maradjon, de eljön az idő, amikor már nem lehet marasztalni valakit – mondta Verstappen. – Tudom, hogy Lawrence [Stroll] mindent megtesz azért, hogy sikerre vigye az Aston Martint, így érthető, hogy le akart csapni Adrianra.”

A sajtó mostanában előszeretettel boronálja össze a régóta a Red Bull kötelékében lévő Verstappent más csapatokkal, eddig főleg a Mercedesszel. Newey lépése viszont új célállomást hozott, és vélhetően hoz még be hosszú időre a pletykarovatokba, és az Aston Martin állítólag kiveti rá a hálóját, ráadásul az Azeri Nagydíj előtt Verstappen sem fogadott örök hűséget a Red Bullnak.

„Jelenleg mással foglalkozom, de a jövőben talán elgondolkodom rajta. Nem most” – felelte arra a kérdésre, hogy követné-e Neweyt az Astonhoz.

A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko viszont egyáltalán nem zárja ki, hogy valamelyik rivális elszipkázza tőlük a hollandot.

„Max ott vezet, ahol nyerni tud. Az Aston Martin gyára a legmodernebb, jövőre használatba helyezik az új szélcsatornát, és utána jönnek hozzájuk a Honda motorjai. Minden összeáll náluk. És a történelmet nézve, világos, hogy ahová Newey megy, ott felvirágzik a csapat. Nem tudom, miért történne másképp az Aston Martinnál” – nyilatkozta a Kleine Zeitungnak, hozzátéve, hogy Verstappen „tudja, hogy velünk is nyerhet bajnoki címeket, ha a mostanit megszerezzük.”

Alonso: Kevés az időm, hogy kiélvezzem Newey érkezését

Verstappen után Fernando Alonso lesz a következő versenyzőzseni (elnézést Lance Stroll szurkolóitól), aki Newey által tervezett autót vezethet, de érzi, nem biztos, hogy ez hatalmas eredményekkel fog párosulni.

„Most már mindenünk megvan, hogy lépésről lépésre eljussunk az első futamgyőzelemhez, aztán remélhetőleg harcolni tudunk a bajnoki címért. Tisztában vagyok vele, hogy ehhez idő kell, és nekem nincs elég belőle. De nyugodt vagyok, élvezem a kalandot” – mondta.

Annyiból igaza van, hogy már így is matuzsálemnek számít, és kérdéses, a Forma-1 mezőnyében marad-e 2026 után. Newey viszonylag hamar sikerre vezette a Williamst és a McLarent, de a Red Bullnál csak az ötödik ott töltött szezonjában jött össze a bajnoki cím. A spanyol hozzátette, hogy a mérnök tanakodása idején többször üzenetet váltott vele, és a történelmi autók Monacói Nagydíja idején fél órán át beszélgettek.

Verstappen „kitúrhatja” Russellt vagy Antonellit a Mercedesből? – Wolff reagált Rosberg felvetésére

Videón a tíz legdrámaibb power stage a WRC-ből

0

A WRC újabb látványos videót tett közzé az Akropolisz Rally után, a tíz legdrámaibb power stage közé a hétvégi is bekerült.

Elképesztő drámák után hármas Hyundai győzelem született az Akropolisz Rallyn, győzelmével pedig hatalmas lépést tett a koreai gyártó és Thierry Neuville is az idei vb cím felé. A power stage-en előbb Ott Tanak ért lassú defekttel célba, majd Sébastien Ogier egy jobbos kanyarban felborult. Mind erről már a Rally1-es autók között utoljára induló Thierry Neuville is tudott, így csak óvatosan vezetett a pályán, és célba érve idei második futamgyőzelmét ünnepelhette.

Ez megihlette a WRC stábját is, amely összegyűjtötte a világbajnokság tíz legdrámaibb power stage-ét. Nem árulunk el nagy titkot, hogy a mostani Akropolisz Rally is bekerült a válogatásba – azonban mindössze a tizedik helyen. Hogy melyik volt a kilenc ennél is nagyobb dráma, a videóból kiderül: